همصدایی شبکه سعودی با توهین به پیامبر اکرم(ص)

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران به نقل از عربی 21، مجری برنامه بدقة در شبکه الاخباریه عربستان سعودی سخنانی را عنوان نمود که واکنش فعالان و کاربران عرب زبان را به دنبال داشته است.

همصدایی شبکه سعودی با توهین به پیامبر اکرم(ص)

وی در جریان این برنامه با اشاره به سخنان امانوئل ماکرون علیه اسلام گفت: فرانسه چه زمانی مهم ترین گام مربوط به از بین بردن منابع اخوانی ها و احزاب تروریستی را برمی دارد؟

مجری این برنامه از جنبش های اسلامی انتقاد نموده و گفت: این جنبش ها از صندوق های انتخاباتی برای فریب دادن مردم استفاده می نمایند. غرب باید بداند که اسلام سیاسی زیر پوشش دولت ها فعالیت می نماید.

یک کاربر عرب زبان با انتقاد از این سخنان نوشت: آیا واقعاً این شبکه رسمی، مدعی حمایت از مقدسات مسلمانان است و حاکمان عربستان مدعی خدمت به حرمین شریفین هستند؟ من شک دارم. زمان آن فرا رسیده که نظارت بر حرمین شریفین بین المللی گردد.

یک کاربر دیگر نیز نوشت: از تمام کسانی که این پیغام من را می بینند خواهش می کنم آن را به این شبکه ابلاغ نمایند. این شبکه نماینده ملت عربستان و مسلمانان نیست و نخواهد بود.

یک کاربر عرب زبان نیز در این خصوص اعلام نمود: هنوز بعضی افراد می پندارند که عربستان رهبری کشورهای اسلامی را به دست دارد!

یک کاربر دیگر نیز در اعتراض به سخنان این مجری شبکه سعودی، نوشت: تأسف بار آنکه یک کشور به پیغامبر اکرم (ص) توهین می نماید و کشوری که محل شروع اسلام است از آن حمایت می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 11190

به "همصدایی شبکه سعودی با توهین به پیامبر اکرم(ص)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همصدایی شبکه سعودی با توهین به پیامبر اکرم(ص)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید