عملیات تکمیل تصفیه خانه مهاجران تا سه ماه آینده انجام می گردد

به گزارش طفره، استاندار همدان گفت: عملیات تکمیل تصفیه خانه مهاجران در حال اجرا ست که امیدواریم ظرف سه ماه آینده راه اندازی گردد.

عملیات تکمیل تصفیه خانه مهاجران تا سه ماه آینده انجام می گردد

علیرضا قاسمی فرزاد در مراسم تجلیل از کشاورزان و همیاران مردم در طرح آبرسانی به همدان (نذر آب) گفت: تکمیل تصفیه خانه مهاجران در حال اجرا است و اگر تجهیزات آن آماده و نصب گردد، می توانیم 3600 لیتر آب در ثانیه تصفیه کنیم.

او با اشاره به اینکه یاری وهمراهی کشاورزان در آبرسانی به مردم همدان ستودنی است گفت: کشاورزان از پیشگامان عرصه جنگ مالی هستند.

استاندار همدان گفت: در مقابل همیاری کشاورزان، وزیر نیرو قول داد تا به آن ها پروانه افزایش 20 درصدی برداشت ارائه گردد و پیگیری های لازم را در این زمینه انجام می دهیم.

قاسمی فرزاد گفت: دولت حامی و پشتیبان کشاورزان است و اگر در جهت فعالیت کشاورزان دچار مشکل و موانعی شوند، زمینه برطرف آن را فراهم می نماید.

قاسمی فرزاد توضیح داد: کشاورزان می توانند با تغییر الگوی کشت اندازه بهره وری از آب و خاک و در پی آن فراوری را چندبرابر نمایند و اندازه مصرف آب را به طور چشم گیری کاهش دهند.

او از همراهی رسانه ها در مورد انجام طرح آبرسانی به شهر همدان که 17 سال بر روی زمین مانده بود، قدردانی کرد.

در این برنامه از کشاورزانی که در روستا های شهرستان های همدان، بهار و کبودراهنگ چاه های خود را در اختیار مردم قرار دادند، با اهدای لوح از سوی استاندار همدان قدردانی شد.

خبرنگاران همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 آبان 1401 بروزرسانی: 8 آبان 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 22877

به "عملیات تکمیل تصفیه خانه مهاجران تا سه ماه آینده انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات تکمیل تصفیه خانه مهاجران تا سه ماه آینده انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید