علی قارداشی: شفافیت اقتصادی فدراسیون ها یاری زیادی به جذب منابع و اسپانسر می نماید

به گزارش طفره، رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: شفافیت اقتصادی فدراسیون ها باعث می گردد تا نهاد و اسپانسرهای مختلف نیز ترغیب بیشتری برای یاری داشته باشند.

علی قارداشی: شفافیت اقتصادی فدراسیون ها یاری زیادی به جذب منابع و اسپانسر می نماید

مهرداد علی قارداشی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شفافیت های اقتصادی در ورزش و لزوم تحقق این مسئله در فدراسیون ها و سایر نهادهای ورزشی گفت: اهمیت این موضوع برای فدراسیون ها از آن جهت است که می توانند با رعایت این مسئله، باعث جذب یاری های اقتصادی از سوی نهادها و اسپانسرها شوند. قطعاً چنین اتفاقی باعث خواهد شد که رشد فدراسیون و رشته در جهت مثبت باشد و شاهد اتفاقاتی خوبی باشیم.

وی اضافه نمود: نکته دیگری که در این باره وجود دارد، این است که شفافیت اقتصادی مانع از عدم اعتماد نهادهای یاری نماینده می گردد. زمانی که شما قصد همکاری با یک سازمان و یا فدراسیون را داشته باشید، زمانی که آن فدراسیون از شفافیت اقتصادی درستی برخوردار باشد، قطعاً باعث می گردد که شما هم ترغیب بیشتری در قرار دادن سرمایه خود در اختیارش داشته باشید.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز درخصوص موضوع بودجه 1400 با توجه به شرایط کرونایی و عدم برگزاری رویدادهای ورزشی در امسال گفت: امسال با توجه به اینکه رویدادی برگزار نشد، بنابراین ملاک مدال آوری نیز برای بودجه 1400 فدراسیون ها نباید وجود داشته باشد. بر همین اساس، ما نامه نگاری هایی را درخصوص بودجه سال آینده با وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک داشته ایم و خواهیم داشت تا پیشرفت رشته ها را رصد نمایند و آنها را یکی از مبناهای تخصیص بودجه در نظر بگیرند.

علی قارداشی خاطرنشان کرد: ما در آستانه المپیک هستیم و در سال 1401 هم بازی های آسیایی برگزار می گردد. به نظرم باید این دو رویداد نیز در بودجه بندی سال 1400 مورد توجه قرار بگیرند تا ورزش ایران با قدرت در این دو بازی های حضور داشته باشد و مدال های بیشتری کسب کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 بهمن 1399 بروزرسانی: 2 بهمن 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 12174

به "علی قارداشی: شفافیت اقتصادی فدراسیون ها یاری زیادی به جذب منابع و اسپانسر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی قارداشی: شفافیت اقتصادی فدراسیون ها یاری زیادی به جذب منابع و اسپانسر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید