زنوزی: فوتبالیست کرونایی باید خداحافظی کند ، یک مسئول هم طرف ما بود و هم بازیکن شاکی

به گزارش طفره، مالک باشگاه تراکتور تبریز اظهار داشت: صدرصد با ادامه برگزاری لیگ برتر مخالف است.

زنوزی: فوتبالیست کرونایی باید خداحافظی کند ، یک مسئول هم طرف ما بود و هم بازیکن شاکی

به گزارش خبرنگاران ، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور تبریز در گفت وگو با برنامه تلویزیونی ورزش تعطیل نیست شبکه ورزش راجع به سرمایه گذاری در فوتبال ایران گفت: من از سال 75 در فوتبال تیم داری می کنم. از تیم فوتسال آغاز کردم تا اینکه به تیم تراکتورسازی رسیدم. در این سال های اخیر که در فوتبال بودم، باید بگویم باشگاه داری در فوتبال درآمد آن چنانی وجود نداشته است. معمولاً درآمدهای فوتبال به خود باشگاه های فوتبال نمی رسد، بلکه بیشتر به اشخاصی می رسد که در حاشیه فوتبال هستند. مثلاً نرم افزارهای مختلف و یا کارهای مختلفی که در حاشیه فوتبال قرار دارند بیشترین سود را می برند.

وی بیان نمود: ما اگر بگوییم 100 واحد در فوتبال درآمد ایجاد می گردد، 95 درصد آن برای شرکت ها و اشخاص حاشیه ای است که در اطراف فوتبال فعالیت می نمایند و فقط 5 درصد آن به باشگاه ها می رسد. در واقع سرمایه در فوتبال ما برگشتی وجود ندارد. ما در حال حاضر داریم یک سری کارها انجام می دهیم و در حال فراوری یک نرم افزاری هستیم که به وسیله آن و سرویس دادن به طرفداران درآمدزایی کنیم.

مالک باشگاه تراکتورسازی در رابطه با فراهم بودن زیرساخت های خصوصی سازی اظهار کرد: در حال حاضر اگر بخواهند زیرساخت ها را آماده نمایند و باشگاه ها را وارد بخش خصوصی سازی نمایند بسیار سخت است، مگر اینکه یک سری کارها را انجام بدهند که بخش خصوصی بتواند بیشتر سرمایه گذاری کند.

زنوزی با اشاره به اینکه دولت هیچ تسهیلاتی در اختیار باشگاه های خصوصی قرار نمی دهد مطرح نمود: ما تا به امروز هیچ حمایتی از دولت ندیده ایم. دولت باید ما را راحت تر بگذارد و یک سری کارها را نکند. در آن صورت مسائل حل می گردد. ما باید از بالا به پایین بیاییم. اول باید بگوییم که پول فوتبال از کجا تأمین می گردد؟ اگر باشگاه های لیگ برتر و لیگ یک نباشد، آیا اصلاً فوتبالی وجود دارد؟ وقتی هزینه فوتبال را باشگاه ها پرداخت می نمایند، رئیس فدراسیون فوتبال آن باید کسی باشد که باشگاه ها انتخاب می نمایند.

او ضمن تأکید بر اینکه باشگاه تراکتور مخالف ادامه برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران است، بیان نمود: سلامت بازیکنان و افرادی که در فوتبال فعال هستند باید اولویت اصلی ما باشد. من با یکی از متخصصین و مدیران ارشد وزارت بهداشت صحبت کردم و از ایشان در خصوص این شرایط سوال پرسیدم و ایشان گفت اگر هر بازیکنی کرونا بگیرد باید فوتبال را کنار بگذارد چون 40-50 درصد ریه او از بین می رود و دیگر نمی تواند به صورت حرفه ای ورزش کند.

مالک باشگاه تراکتور اذعان داشت: ما در باشگاه ماشین سازی یک بازیکنی داشتیم که پس از چند بار تمرین کردن با ما رفته شکایت نموده است. بعد از سویی دیگر فردی که ادعایش می گردد حقوق فوتبال را به خوبی می داند برای ما فعالیت نموده اما معین نبوده چطور همزمان هم مثلا برای ما کار نموده هم با بازیکن در ارتباط بوده است!؟

  • تصمیم عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا برای لیگ قهرمانان
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 9011

به "زنوزی: فوتبالیست کرونایی باید خداحافظی کند ، یک مسئول هم طرف ما بود و هم بازیکن شاکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنوزی: فوتبالیست کرونایی باید خداحافظی کند ، یک مسئول هم طرف ما بود و هم بازیکن شاکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید