سرقت 42 راس گوسفند در صحنه پس از توزیع آبمیوه خواب آور

به گزارش طفره، سرهنگ بهروز فخری گفت: پس از اعلام شکایت اهالی یکی از روستای صحنه مبنی بر خوراندن ابمیوه خواب آور به آن ها و سرقت دام های یکی از اهالی رسیدگی به موضوع در دستور کار نهاده شد.

سرقت 42 راس گوسفند در صحنه پس از توزیع آبمیوه خواب آور

به گزارش خبرنگاران کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی صحنه از دستگیری دزدی اطلاع داد که با توزیع آبمیوه آلوده به مواد خواب آور به بهانه پخش نذری میان اهالی یکی از روستاهای شهرستان اقدام به سرقت 42 راس گوسفند نموده بود.

وی اضافه نمود: طبق اظهارات شاکی، شخص ناشناسی به روستای آنان مراجعه و اقدام به توزیع میزان زیادی شربت و آبمیوه آغشته به مواد خواب آلود میان اهالی نموده بود.

فرمانده انتظامی صحنه توضیح داد: این فرد پس از به خواب رفتن اهالی روستا 42 راس گوسفند یکی از آن ها را به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال سرقت می نماید.

سرهنگ فخری توضیح داد: ماموران با دریافت این اطلاعات تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی دزد احشام شروع و با انجام اقدامات اطلاعاتی پیروز به دستگیری وی و فرد مالخر در عملیاتی غافلگیرانه می شوند.

سرهنگ فخری در خاتمه با اشاره به کشف هر 42 راس گوسفند سرقتی و تحویل آن به صاحبش، از معرفی دزد و مالخر دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم اطلاع داد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 15406

به "سرقت 42 راس گوسفند در صحنه پس از توزیع آبمیوه خواب آور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت 42 راس گوسفند در صحنه پس از توزیع آبمیوه خواب آور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید