توزیع نهاده های دامی میان دامداران کرمانشاهی

به گزارش طفره، مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : توزیع نهاده های دامی میان دامداران این استان سال جاری به 32 هزار تُن رسیده که انتظار می رود این اندازه در نیمه دوم سال، افزایش چشمگیری داشته باشد.

توزیع نهاده های دامی میان دامداران کرمانشاهی

به گزارش از ، ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت : شبکه تعاون روستایی استان از ابتدای سال جاری تا به امروز هشت هزار تن انواع کود شیمیایی، کود های ریز مغذی، کود های آلی و زیستی میان بهره برداران بخش کشاورزی و دامداری استان توزیع نموده است.

او گفت : توزیع نهاده های دامی و کشاورزی در تشکل های زیر پوشش تعاون روستایی فقط شامل نهاده های یارانه دار می باشد که بر اساس نرخ مصوب میان بهره برداران توزیع می گردد.

صفایی اضافه نمود: توزیع نهاده های دامی و کشاورزی به وسیله شبکه گسترده تعاونی های روستایی که دامداران و کشاورزان اعضای این شبکه مردمی را تشکیل می دهند، موجب شده تا قسمتی از احتیاج کشاورزان و دامداران استان به انواع کود های شیمیایی و نهاده های دامی، تحت سیستم نظارتی وزارت جهاد کشاورزی تامین و توزیع گردد.

او اضافه نمود: شبکه گسترده تعاونی های روستایی استان با توجه به خشکسالی و کمبود علوفه و بر اساس وظیفه ذاتی خود در جهت خدمت رسانی به جامعه روستایی و با بهره گیری از امکانات موجود در سطح منطقه اقدام به تهیه و تامین نهاده های مورد احتیاج کشاورزان و دامداران استان می نماید.

صفایی ادامه داد: دو اتحادیه تعاونی های روستایی و تعاونی های فراوری استان اقدام به تأمین و توزیع انواع نهاده کشاورزی می نماید.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه به توزیع نهاده های دامی اشاره نمود و گفت: اتحادیه تعاونی های دامداران استان و شرکت گاوداران صنعتی کرمانشاه نسبت به تامین و توزیع نهاده های دامی در سطح استان اقدام می نمایند .

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 16124

به "توزیع نهاده های دامی میان دامداران کرمانشاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع نهاده های دامی میان دامداران کرمانشاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید