تخصیص اعتبار برای تعمیرات اساسی سالن های ورزشی بخش ها و روستا ها

به گزارش طفره، فرماندار ویژه میانه با اشاره به ظرفیت های انسانی شهرستان میانه در حوزه ورزش، حل مسائل استادیوم 5 هزار نفری شهید پایان، تسریع در احداث خانه تکواندو، برطرف موانع شهرک قهرمانان و نیز تخصیص اعتبار برای تعمیرات اساسی سالن های ورزشی بخش ها و روستا های شهرستان را خواهان شد.

تخصیص اعتبار برای تعمیرات اساسی سالن های ورزشی بخش ها و روستا ها

آقای مسعود سعادتی در جلسه ای که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان در جمع قهرمانان و هیئت های ورزشی میانه برگزار گردید، لزوم احداث خانه وزنه برداری و خانه جوان و نیز محل مناسب برای تمرینات ملی پوشان در رشته های مختلف از جمله تیر و کمان در شهرستان میانه را عنوان کرد.

او ابراز امیدواری کرد با توجه به جدیت مدیرکل ورزش و جوانان و شناخت وی از مسائل شهرستان میانه و نیز پیگیری نمایندگان، اعتبارات ویژه ای برای ورزش شهرستان جذب گردد و شاهد اتفاقات خوب در حوزه زیرساخت های ورزشی میانه باشیم.

آقای ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان نیز در این جلسه، با اشاره به تصویب 90 هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه های نیمه تمام استان در جریان سفر ریاست جمهوری به استان، گفت: از این اندازه، 7 میلیارد تومان برای خانه تکواندوی میانه و 5 میلیارد تومان هم برای برطرف مسائل استادیوم شهید خاتمه این شهرستان در نظر گرفته شده که ضروری است نمایندگان میانه برای ابلاغ این اعتبار، مساعدت نمایند.

آقای مهدی اسماعیلی نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه، خواهان توجه ویژه به ورزش میانه به ویژه ورزش بانوان شده، گفتند: قرار بود وزیر ورزش چندین ماه قبل به میانه سفر نموده و مسائل ورزش میانه را از نزدیک آنالیز کند، اما متاسفانه این امر محقق نشده و از این موضوع به شدت ناراحت هستیم.

آقای سیدمرتضی حسینی دیگر نماینده میانه در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به پیگیری نمایندگان برای حل مشکل مسکن و اشتغال ورزشکاران به ویژه ورزشکاران میانه ای مدال آور در سطح بین المللی، گفت: شرکت فولاد میانه در مرحله دوم آزمون استخدامی خود، حدود 80 نفر نیرو جذب خواهد نمود که قرار است طبق مقررات، مدال آوران میانه ای حائز شرایط، بدون آزمون در این کارخانه جذب و مشغول به کار شوند.

خبرنگاران آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 28 شهریور 1401 بروزرسانی: 28 شهریور 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 22240

به "تخصیص اعتبار برای تعمیرات اساسی سالن های ورزشی بخش ها و روستا ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخصیص اعتبار برای تعمیرات اساسی سالن های ورزشی بخش ها و روستا ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید