آمریکادرمبارزه باتروریسم صادق نیست، تاکید برافزایش تبادل همکاری ها

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران به نقل از خانه ملت، هیات پارلمانی کشورمان که برای دیدار و مصاحبه با مقامات سیاسی - پارلمانی ویتنام به هانوی پایتخت این کشور سفر نموده است، بعداز ظهر امروز سه شنبه با فام بین مین معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه ویتنام دیدار کرد.

آمریکادرمبارزه باتروریسم صادق نیست، تاکید برافزایش تبادل همکاری ها

علاالدین بروجردی رییس گروه دوستی پارلمانی ایران و ویتنام در این دیدار ابراز امیدواری کرد با تلاش و اهتمام مسئولین و کشور در آینده نزدیک شاهد تحقق حجم مبادلات دو میلیارد دلاری ایران و ویتنام باشیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در ادامه با تشریح تحولات منطقه بویژه عراق و سوریه گفت: با شکست گروه تروریستی داعش، آمریکا با حمایت از برگزاری همه پرسی اقلیم کردستان عراق درصدد ایجاد کانون بحران جدیدی در منطقه بودکه با هوشیاری مردم و رهبران عراق و همکاری سه کشور ایران؛ ترکیه و عراق این نقشه شوم نیز باخت.

بروجردی اضافه نمود: آمریکا در مبارزه با تروریسم صادق نیست بلکه با حمایت از گروه های افراطی و تکفیری موجب بحران های کنونی در منطقه است.

در ادامه این دیدار وزیر امورخارجه ویتنام با تاکید بر اینکه هانوی خواهان تقویت و تحکیم روابط محبت آمیز با تهران در همه زمینه ها است، گفت: تبادل هیات های بلند پایه متعدد در سال های اخیر میان دو کشور نشان از اراده رهبران ایران و ویتنام برای گسترش همکاری ها دارد.

وی اضافه نمود: در سال های اخیر سطح روابط فیمابین بنحو بارزی ارتقا یافته و روند رشد همکاری ها بسیار خوب و مثبت میباشد وهانوی برای دست یابی به اهداف مشخص شده توسط رهبران دوکشور همه تلاش و تلاش خود را به کار خواهد بست.

معاون نخست وزیر ویتنام سفر هیات ایرانی به هانوی را فرصت مغتنمی برای آشنایی بیشتر با ظرفیت ها و امکانات دو کشور دانست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 5321

به "آمریکادرمبارزه باتروریسم صادق نیست، تاکید برافزایش تبادل همکاری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکادرمبارزه باتروریسم صادق نیست، تاکید برافزایش تبادل همکاری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید