گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، بازیکن تیم ملی گلبال: دوست دارم اولین حضورم با قهرمانی ایران همراه گردد

به گزارش طفره، ملی پوش گلبال مردان گفت: دوست دارم اولین حضورم در رقابت های برون مرزی با قهرمانی تیم ملی ایران در بازی های پارآسیایی همراه گردد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، بازیکن تیم ملی گلبال: دوست دارم اولین حضورم با قهرمانی ایران همراه گردد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، محمد پرنیا بازیکن تیم ملی گلبال مردان ایران گفت: سال هاست که در اردوهای تیم ملی حضور دارم و این اولین بار است که در رقابت های برون مرزی و آسیایی شرکت می کنم. دوست دارم اولین حضورم با قهرمانی تیم ملی در بازی های پاراآسیایی همراه گردد.

او درباره اینکه چرا رشته گلبال را انتخاب نموده است، گفت: گلبال تنها ورزشی است که مخصوص ورزشکاران نابینا و کم بینا است و در سایر رشته ها وجود ندارد. یکی از دوستانم این رشته را به من معرفی کرد و از همان زمان تا به امروز به صورت حرفه ای آن را ادامه دادم.

ملی پوش گلبال کشورمان در خصوص حریفان ایران در مسابقات پاراآسیایی توضیح داد: همه تیم ها خوب هستند، اما ما هم متحد شدیم تا سکوی قهرمانی را کسب کنیم و تمام کوشش مان را برای رسیدن به این هدف به کار می بریم.

پرنیا در خصوص ورزشکاران مورد علاقه خود و آرزویش در ورزش اعلام کرد: لیونل مسی و علی دایی ورزشکاران محبوب من هستند و کوشش می کنم مانند آنها پیروز باشم. آرزوی من رسیدن به مدال پارالمپیک است که امیدوارم با کوشش و تمرین به آن دست یابم و برای کشورم افتخارآفرینی کنم.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 6969

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، بازیکن تیم ملی گلبال: دوست دارم اولین حضورم با قهرمانی ایران همراه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، بازیکن تیم ملی گلبال: دوست دارم اولین حضورم با قهرمانی ایران همراه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید