کسب سهمیه المپیک برای بوکسور سیستان و بلوچستانی

به گزارش طفره، مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: دانیال شه بخش بوکسور استان برای نخستین بار در تاریخ ورزش این دیار توانست سهمیه المپیک را به دست آورد.

کسب سهمیه المپیک برای بوکسور سیستان و بلوچستانی

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، ادهم کردزابلی چهارشنبه 21 اسفند اضافه نمود: این دوره از رقابت ها در هفته جاری با حضور 151 ورزشکار از 35 کشور قاره آسیا و اقیانوسیه در پایتخت اردن در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: شه بخش در این دوره از رقابت ها در وزن 57 کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت که بعد از شکست سه حریف چینی، گینه نو و هنگ کنگ پیروز به کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو شد.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: شه بخش همچنین در این دوره از رقابت ها به دلیل مصدومیت از ادامه بازی با حریف قزاقستانی خود بازماند اما با پیروزیت در سه بازی پیروز به کسب این سهمیه برای کشور شد.

کردزابلی این پیروزیت ارزشمند و تاریخی را به جامعه ورزشی و عموم مردم سیستان و بلوچستان تبریک گفت و اضافه نمود: ورزشکاران این دیار با برخورداری از توانمندی های بالا همیشه برای منطقه و کشور افتخار آفرین بوده اند.

وی خاطر نشان کرد: هم اینک افزون بر 600 ورزشکار در سیستان و بلوچستان به طور سازمان یافته در رشته بوکس مشغول فعالیت هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 8049

به "کسب سهمیه المپیک برای بوکسور سیستان و بلوچستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب سهمیه المپیک برای بوکسور سیستان و بلوچستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید