صعود امامی و کریمی به نیمه نهایی کشتی آزاد قهرمانی دنیا، شکست محبی مقابل اوکراین

به گزارش طفره، نمایندگان اوزان 70 و 92 کیلوگرم ایران با فزونی مقابل رقبای خود راهی مرحله نیمه نهایی کشتی آزاد قهرمانی دنیا شدند اما یدالله محبی در این مرحله به کشتی گیر اوکراین باخت و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

صعود امامی و کریمی به نیمه نهایی کشتی آزاد قهرمانی دنیا، شکست محبی مقابل اوکراین

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های دومین روز کشتی آزاد قهرمانی دنیا 2019، که در نورسلطان پایتخت قزاقستان در حال برگزاری است، یونس امامی نماینده وزن 70 کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز زیر 23 سال دنیا در سومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی برابر کوجیرو شیگ دارنده مدال برنز جوانان آسیا 2018 از ژاپن به روی تشک رفت و در انتها در همان تایم نخست و با نتیجه قاطع 11 بر صفر به رجحان رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. امامی برای رسیدن به فینال باید از سد کایپانوف از قزاقستان بگذرد.

امامی پیش از این در مبارزه نخست مقابل اریگلنت پریزرنی از آلبانی به روی تشک رفت و در انتها با نتیجه 11 بر یک به رجحان رسید و در دومین مبارزه و در مرحله یک هشتم نهایی نیز برابر الامان دوگدوربیک از قرقیزستان به روی تشک رفت و با نتیجه 6 بر صفر به رجحان رسید.

در وزن 92کیلوگرم که یک وزن غیرالمپیکی است، علیرضا کریمی دارنده 2 مدال برنز دنیا در دومین مبارزه و در یک چهارم نهایی برابر به مصاف ساگالیوک از اوکراین به روی تشک رفت و در انتها با نتیجه قاطع 12 بر 2 به رجحان رسید و راهی نیمه نهایی شد. کرمی برای رسیدن به فینال باید از سد علی خان جبرییل اف از روسیه بگذرد.

کریمی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس برابر روبه آن از مولداوی به برد قاطع 12 بر یک دست یافت و راهی یک چهارم نهایی شد.

در وزن 125 کیلوگرم که یک وزن المپیکی است، یدالله محبی در سومین مبارزه و در یک چهارم نهایی برابر الکساندر خوتسیانیوسکی از اوکراین و دارنده مدال برنز بازی های اروپایی از اوکراین به روی تشک رفت و در یک مبارزه نزدیک با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. محبی برای اینکه بتواند در گروه بازنده ها برای رسیدن به مدال برنز کوشش کند باید منتظر صعود رقیبش به فینال باشد.

محبی پیش از این در دور نخست برابر دورجخاند از مغولستان 6 بر یک به رجحان رسید و در دومین مبارزه نیز مقابل گویازدوفسکی دارنده 2 مدال برنز دنیا از آمریکا به روی تشک رفت و با نمایشی زیبا به رجحان 5 بر 2 رسید.

رقابت های نیمه نهایی بعد از ظهر امروز(آدینه) برگزار می گردد.

اما در وزن المپیکی 74 کیلوگرم رضا افضلی در دور نخست برابر خیندری گارزون کابالرو از کوبا به میدان رفت و با ارائه یک نمایش ضعیف با نتیجه 5 بر 2 مغلوب شد و با توجه به شکست 10 بر 6 این کوبایی در دور بعد مقابل بکزاد عبدالرحمانوف ازبک و دارنده 2 برنز دنیا، افضلی وداع زودهنگامی از این رقابت ها داشت و سهمیه المپیک را نیز از دست داد.

همچنین در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری ضمن صعود به رده بندی پیروز به کسب سهمیه المپیک شد اما امیر محمد یزدانی در وزن 65 کیلوگرم از دور رقابت ها حذف شد. اطری بعد از ظهر امروز(آدینه) برای کسب مدال برنز دنیا به مصاف کومار راوی از هند می رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 4369

به "صعود امامی و کریمی به نیمه نهایی کشتی آزاد قهرمانی دنیا، شکست محبی مقابل اوکراین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود امامی و کریمی به نیمه نهایی کشتی آزاد قهرمانی دنیا، شکست محبی مقابل اوکراین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید