حافظ قشقایی مدال طلای مسابقات وزنه برداری جام فجر را کسب کرد

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران، پنجمین دوره مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر گرامیداشت دنیا پهلوان نامجو و انتخابی المپیک 2020 توکیو از امروز به مدت سه روز در سالن 6 هزار نفری شهدای رشت شروع شد.

حافظ قشقایی مدال طلای مسابقات وزنه برداری جام فجر را کسب کرد

در روز نخست این رقابت ها در دسته 61 کیلوگرم دو ورزشکار از ایران و بلغارستان با پولاد سرد به رقابت پرداختند که در حافظ قشقایی وزنه بردار سبک وزن ایرانی در مجموع با مهار وزنه 280 کیلوگرم مدال طلای این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد و روسف انخل از بلغارستان به مدال نقره این رقابت ها دست یافت.

همچنین در وزن منفی 67 کیلوگرم پنج ورزشکار بر روی تخته رفتند که ایروان اکو یولی از اندونزی با مهار وزنه 138 کیلوگرمی در حرکت یک ضرب، 172 کیلوگرمی در حرکت دوضرب و 310 درمجموع پیروز به کسب سه نشان طلا شد.

سزار بونیامی از کشور ترکیه در همین وزن در حرکت یک ضرب پیروز به مهار وزنه 128 کیلوگرمی و کسب نشان نقره شد و در حرکت دوضرب وزنه 148 کیلوگرمی را مهارو گردن آویز برنز را کسب کرد همچنین این ورزشکار در مجموع نیز با ثبت رکورد 266 کیلوگرم به نشان برنز رسید.

دنی دنی دیگر وزنه بردار اندونزیایی در حرکت یک ضرب با مهار وزنه 125 کیلوگرمی را مهار نشان برنز را کسب کرد و در حرکت دوضرب نیز با ثبت وزنه 160 کیلوگرمی به نشان نقره دست یافت وی درمجموع با ثبت رکورد 285 کیلوگرمی به نشان برنز را کسب کرد.

مونخدول انخجارگال از کشور مغولستان نیز در این وزن در حرکت یک ضرب پیروز به ثبت وزنه 116 کیلوگرم، در دوضرب پیروز به مهار وزنه 143 کیلوگرمی و در مجموع نیز 259 کیلوگرم شد و مکان چهارم این وزن نهاده شد.

لازم به ذکر است در این وزن زئید نمر از کشور اردن در حرکت یک ضرب پیروز به مهار وزنه 90 کیلوگرمی، در حرکت دوضرب پیروز به مهار وزنه 122 کیلوگرمی و درمجموع رکورد 217 کیلوگرمی را به نام خود ثبت نموده و در مکان پنجم ایستاد.

در وزن منفی 73 کیلوگرم تریاتنو تریاتنو از اندونزی و حمید محمد قدوری از عراق بر روی تخته رفتند که تریاتنو با ثبت وزنه 136 کیلوگرمی در یک ضرب، 170 کیلوگرمی در دوضرب و مجموع 306 کیلوگرم به سه نشان طلا رسید.

قدوری از عراق نیز با ثبت وزنه 130 کیلوگرمی در یک ضرب، 162 کیلوگرمی در دوضرب و مجموع 292 کیلوگرمی به سه نشان نقره دست یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 7387

به "حافظ قشقایی مدال طلای مسابقات وزنه برداری جام فجر را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حافظ قشقایی مدال طلای مسابقات وزنه برداری جام فجر را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید