کولر گازی گری ساخت کجاست؟

به گزارش طفره، رپرتاژ آگهی - شرکت لوازم خانگی الکتریکی و تهویه مطبوع گری GREE در سال 1991 میلادی در شهر زوهای چین تاسیس شد. شرکت گری یک شرکت تهویه مطبوع بین المللی است که دارای بخشهای تحقیق و توسعه ، فراوری ، بازاریابی و خدمات است. شعار گری Master of Core Technology به عنوان مفهوم تجارت و ایجاد یک شرکت صد ساله به عنوان هدف توسعه آن محسوب می گردد. این شرکت با کیفیت عالی محصولات ، فناوری های پیشرفته و سیستم فروش منحصر به فرد خود ، آینده روشنی در این صنعت پیش رو دارد.

کولر گازی گری ساخت کجاست؟

کولر گازی گری ساخت و فراوری کدام کشور است ؟

همانطور که در بالا اشاره شد گری یک شرکت عظیم چینی است و به اشتباه آن را به آمریکایی و اصالت غیر چینی می شناسند.کولر گازی های این شرکت ِ چینی با توجه به اطلاعات موجود در وب سایت گری در 3 کشور چین ، پاکستان و برزیل مونتاژ می شوند.

صد در صد کولر گازی های برند گری موجود در دنیا ساخت چین می باشند.

برخی از محصولات خاص این شرکت در پاکستان و برزیل ساخته می شوند. در کولر گازی های گری از کمپرسور برندهایی مانند گری ، هیتاچی ، کالترون و کوپلند ساخت کشور های مختلف از جمله چین ، آمریکا ، تایلند و هند استفاده می گردد.

بعد از بازی های سوچی در روسیه به طور قابل توجهی آگاهی از برند Gree در سراسر دنیا بیشتر شد و انقلابی در کلمه های ساخت چین به وجود آمد.

GREE ، عظیمترین فراوری نماینده کولر گازی در دنیا ، مبرد جدید R410 را در کولرهای گازی خود معرفی می نماید. مبرد جدید اکولوژیکی به لایه ازن آسیب نمی رساند ، بنابراین به کاهش گرم شدن کره زمین یاری می نماید. همچنین مصرف برق و هزینه های نگهداری به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

با تمرکز بر کیفیت ، GREE Electric Appliance Inc. بر توسعه فناوری محصولات و سیستم های فراوری و همچنین کنترل دقیق کیفیت آنها تمرکز دارد.

100٪ از اجزای اساسی قبل از مونتاژ در آزمایشگاه آزمایش می شوند.

کولر گازی مدل آی کول اچ گری بسیار کارآمد است و مصرف انرژی بسیار کمی دارد. این بدان معناست که کولر گازی برای سرماسازی به برق کمی احتیاج دارند و از انرژی ورودی به روشی کارآمد استفاده می نمایند که به معنی خنک سازی سریعتر شماست.

خرید بهترین مدل های کولر گازی گری از وبسایت گری ایران www.gree-iran.com

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 13272

به "کولر گازی گری ساخت کجاست؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "کولر گازی گری ساخت کجاست؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولر گازی گری ساخت کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید