چین تا 15 سال آینده نخستین اقتصاد بزرگ دنیا می گردد

به گزارش طفره، نشریه هیل در گزارشی نوشت: پیش بینی می گردد که اقتصاد چین تا سال 2032 (15 سال دیگر) با پیشی دریافت از اقتصاد آمریکا در صندلی نخستین اقتصاد قدرتمند دنیا قرار گیرد.

چین تا 15 سال آینده نخستین اقتصاد بزرگ دنیا می گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش ایرنا، به نوشته هیل؛ مرکز تحقیقات تجاری و مالی لندن با انتشار گزارشی اطلاع داد که در سال 2032، چین، آمریکا، هند و ژاپن چهار اقتصاد بزرگ دنیا را تشکیل خواهند داد.

در گزارش این مرکز اعلام شده است: هند احتمالا سال آینده (2018) از فرانسه در زمینه مالی پیشی می گیرد و انگلیس، صندلی پنجم را در میان بزرگ ترین اقتصادهای دنیا بر مقیاس دلار، به دست می آورد.

همچنین طبق این پیش بینی، هند تا سال 2027 سومین اقتصاد بزرگ دنیا بر مقیاس دلار محسوب خواهد شد و کره جنوبی و اندونزی در زمره 10 اقتصاد برتر دنیا تا سال 2032 به شمار خواهند رفت.

این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، همیشه بر توان مالی کشورش بالیده است و هفته گذشته توییتی در خصوص دستاوردهای دولتش طی سال گذشته (2017) از جمله در زمینه بازار سهام و اقتصاد، منتشر کرد.

وی همچنین پیش تر در ماه جاری (دسامبر) گفت: کاهش های مالیاتی در نظر گرفته شده در طرح اصلاحات مالیاتی جمهوریخواهان، میزان سرمایه گذاری در اقتصاد آمریکا را افزایش خواهد داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 4990

به "چین تا 15 سال آینده نخستین اقتصاد بزرگ دنیا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین تا 15 سال آینده نخستین اقتصاد بزرگ دنیا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید