پیش بینی بورس 13 تیر ، بورس وارد فاز اصلاحی می گردد؟

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران، بازار سرمایه در روزهای گذشته حرکت صعودی خود را بعد از اصلاح و تعدیل قیمتی چند ماه قبل شروع کرد و شاخص کل تا محدوده یک میلیون و 250 هزار واحد رسید.

پیش بینی بورس 13 تیر ، بورس وارد فاز اصلاحی می گردد؟

فردین آقابزرگی، کارشناس بازار سرمایه در مصاحبه با خبرنگاران گفت: بازار سرمایه با قاطعیت بیشتری در حال حاضر با فرایند صعودی حرکت می نماید و از مدار اصلاح و تعدیل فاصله گرفته است. او می گوید: اگر در روزهای آینده فرایند اصلاحی و منفی را هم داشته باشیم اما برآیند کلی همه تحلیل ها از بازار نشان می دهد دوباره تحرکات صعودی به فرض فرایند ریزشی در بازار رخ خواهد داد.

وی اضافه کرد: سیاست های رئیس جمهور نو قبل از شروع به کار رسمی دولت نشان داده است که بازار سرمایه از بی برنامه بودن فاصله گرفته است و کارگروه های مختلفی برای حل معضل بازار سرمایه تشکیل شده است.

آقابزرگی در بخش دیگری گفت: با توجه به فرایند مثبت بازار در روزهای قبل و افزایش معاملات در بازار، بورس از شرایط غیر قابل پیش بینی و تحلیل پذیری فاصله گرفته است و به نظر می رسد در روزهای آینده با یک شیب ملایم به حرکت خود ادامه دهد اما توقع رشد شارپی از بازار نباید داشته باشیم.

وی اضافه کرد: تا سرانجام امسال بر فرض تغییر نکردن شرایط سیاسی و مالی در کسور حداکثر بازدهی که برای بازار سرمایه متصور هستیم با توجه به تورم 40 تا 50 درصدی در امسال، بازدهی 40 درصدی خواهد بود و شاخص کل در شش ماه آینده با شیب ملایمی تحرکات صعودی را ثبت خواهد نمود.

آخرین اخبار مرتبط با پیش بینی بورس را هر روز ساعت 17 در صفحه پیش بینی بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 15261

به "پیش بینی بورس 13 تیر ، بورس وارد فاز اصلاحی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بورس 13 تیر ، بورس وارد فاز اصلاحی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید