معجزه ای خوردنی برای کاهش وزن و کنترل قند خون

به گزارش طفره، ترکیب معجزه آسای سیب و دارچین چه بصورت خوراکی و چه بصورت نوشیدنی، خواص خارق العاده ای را به نام خود ثبت نموده است.

معجزه ای خوردنی برای کاهش وزن و کنترل قند خون

به گزارش، رژیم سیب و دارچین نه تنها به افراد در هیدراته کردن بدن یاری می نماید، بلکه در سم زدایی بدنتان نیز نقش مهمی دارد.

ترکیب معجزه آسای سیب و دارچین چه بصورت خوراکی و چه بصورت نوشیدنی، خواص خارق العاده ای را به نام خود ثبت نموده است که خبرگزاری میزان در ادامه به آنالیز این خواص می پردازد.

هنگامی که در بدن مقدار گلوکز افزایش می یابد، قند به چربی تبدیل می گردد و از این رو دارچین با بالا بردن متابولیسم گلوکوز از انباشت چربی در بدن جلوگیری می نماید.

جالب است بدانید؛ اکثر افرادی که به اضافه وزن، چاقی و دیابت مبتلا هستند از نامتعادل بودن هورمون انسولین در خونشان رنج می برند. دارچین میزان انسولین را در خون ثابت نگه می دارد.

انواع سیب سبز، قرمز و زرد سرشار از مواد مغذی هستند که به کاهش وزن سریع یاری می نمایند. از جمله این مواد می توان به پلی فنول ها اشاره نمود که سرعت هضم کربوهیدرات ها را آهسته تر می نمایند.

مدت زمان بیشتری طول می کشد تا این کربوهیدرات ها به قند ساده تبدیل شوند، در نتیجه قند خون شما مدام پایین و بالا نمی رود و دیرتر گرسنه می شوید.

همچنین پلی فنول ها سرعت جذب قند را در روده ها کند می نمایند که ثبات انسولین و تنظیم قند خون را در پی دارد. سیب در هر لیوان تنها 65 کالری دارد، در نتیجه جزء مواد غذایی کم کالری محسوب می گردد.

رژیم سیب و دارچین نه تنها به افراد در هیدراته (رساندن آب کافی به بدن) کردن بدن یاری می نماید، بلکه در سم زدایی بدنتان نیز نقش مهمی دارد. برخی اوقات ترکیب مواد غذایی سالم و ادویه های مختلف نتیجه خوبی برای کم کردن وزن هم در پی دارند.

ترکیب آب با دارچین و سیب و اندکی لیمو ترش که ظرف بیست دقیقه آماده می گردد یک نوشیدنی فوق العاده برای خلاص شدن از شر چربی های اضافه موثر است. البته به شرطی که این نوشیدنی در چهار چوب یک رژیم غذایی سالم و همراه با ورزش منظم باشد.

باید بدانید که؛ این نوشیدنی به خودی خود معجزه نمی نماید و امروزه که رژیم های سم زدا روی بورس رژیم های لاغری هستند این نوشیدنی خواص چندگانه ای دارد. برای لاغر شدن و خوش اندام ماندن قبل از هر چیز باید اراده کنید.

سپس خانه نشینی و بی تحرکی را کنار بگذارید و عادت های سالمی را در پیش بگیرید. یادتان باشد که بدن همه ما سوخت و ساز یکسانی ندارد. افرادی هستند که به سادگی وزن کم می نمایند و بر عکس کسانی نیز هستند که به سختی وزنشان پایین می آید؛ بنابراین ضروری است که نهایت استفاده را از مواد طبیعی داشته باشید.

سیب سبز یا دارچین نیز به اندازه لیموترش بدن ما را در برابر آسیب های ناشی از آنتی اکسیدان ها حفاظت می نمایند و با مصرف این نوشیدنی میزان زیادی پولیفنول دریافت می کنید که اثرات شگفت انگیزی در سلامت قلب دارند.

باید بدانید که آنتی اکسیدان ها به خودی خود باعث کاهش وزن و لاغری نمی گردد و آنچه این ترکیبات مغذی انجام می دهند این است که به عملکرد درست ارگان های بدن یاری زیادی می نمایند. آنتی اکسیدان ها از سلول ها مراقبت می نمایند و حافظ سلامت کبد هستند.

حتماً می دانید که سلامت و عملکرد خوب کبد به لاغری یاری می نماید. یادتان باشد که یک قانون اساسی وجود دارد: اینکه هر ماده غذایی سرشار از آنتی اکسیدان حاوی چربی یا کالری کمتری است.

مواد غذایی حاویِ خواص ضدالتهابی برای مقابله با احتباس آب مفید هستند، از بروز مسائل کلیوی یا قلبی پیشگیری می نمایند و تسکین دهنده درد های زیادی هستند.

لیموترش نیز همانند دارچین دارای خواص ضدالتهابی قوی است و ویتامین ها و مواد معدنی زیادی به بدن می رساند که برای سلامتی لازم هستند.

ترکیب این نوشیدنی برای کنترل قند خون موثر است. دارچین یکی از بهترین ادویه ها است که از بروز سندرم متابولیک و دیابت نوع 2 پیشگیری می نماید.

ترکیبات دارچین روی آنزیم های گوارشی ما تأثیر می گذارد و به تجزیه ترکیبات مغذی یاری و قند خون را کنترل می نماید.

افزودن دارچین به سیب باعث می گردد که بدن بهتر بتواند گلوکز (قند) را کنترل کند و سرعت جذب آن را کاهش دهد. این اثرات نیز سلامتی را ارتقا می دهد و به حفظ تناسب اندام یاری زیادی می نماید.

باید بدانید که با مصرف نوشیدنی دارچین و سیب یک شبه تمام چربی هایتان آب نخواهد شد، بدین معنا که نمی توانید امیدوار باشید که ظرف یکی دو روز به اندامی تراشیده برسید. اما می توانید مطمئن باشید که این نوشیدنی متابولیسم تان را تحریک و به کاهش وزن یاری می نماید.

یکی از اصلی ترین خواص نوشیدنی دارچین و سیب، سم زدایی از بدن است. این نوشیدنی ادرارآور است، به هضم غذا یاری می نماید، جلوی اشتها را می گیرد و برای سلامت قلب بسیار مفید است.

خاصیت جالب توجه این نوشیدنی در این است که مانع از مقاومت چربی ها می گردد و بویژه روی چربی های شکمی بیشتر تأثیر می گذارد، به این معنا که با مصرف این نوشیدنی به مدت 15 تا 20 روز می توانید اثرات قابل توجه آن را روی چربی های شکمتان ببینید. البته به شرطی که رژیم غذایی سالم و متعادلی داشته باشید.

سیب سبز به دلیل آنزیم هایی که دارد به دفع سریع تر چربی ها یاری می نماید. توصیه می کنیم در کنار مصرف این نوشیدنی پرخاصیت از مصرف سیب سبز نیز غافل نشوید. حتماً هر هفته حداقل سه بار سیب سبز میل کنید. به این ترتیب از فیبر فوق العاده موجود در پوست این میوه یعنی پکتین بیشترین استفاده را خواهید برد.

منبع: میزان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 6547

به "معجزه ای خوردنی برای کاهش وزن و کنترل قند خون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معجزه ای خوردنی برای کاهش وزن و کنترل قند خون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید