لوکس ترین غار دنیا برای اجاره و فروش!

به گزارش طفره، مهمانان می توانند این غار لوکس طبیعی را رزرو نمایند، اما نکات جالب تری هم درباره این خانه وجود دارد. این اقامتگاه بی نظیر اکنون به فروش گذاشته شده و با پرداخت 2.75 میلیون دلار می توانید صاحب آن شوید.

لوکس ترین غار دنیا برای اجاره و فروش!

به گزارش فرادید، این غارخانه دارای چهار اتاق خواب و چهار حمام در حدود 557 مترمربع فضای زندگی است. این ملک که اخیراً بازسازی شده دارای یک آبشار سرپوشیده نیز هست که از چشمه زیرزمینی نشات گرفته از اعماق قلب غار سرچشمه می گیرد و سیستم گرمایش خودش را هم دارد.

آشپزخانۀ این غار شکل کاملا مدرنی دارد و یک پیشخوان چوبی سفارشی بزرگ هم در آنجا هست که مهمانان می توانند دور آن جمع شوند.

در اتاق نشیمن، مهمانان می توانند از تماشای فیلم در تلویزیون غول پیکر 75 اینچی LED که روی دیوار های غار نصب شده لذت ببرند.

تخت خواب های میانه شیک در اتاق خواب ها و حمام های بزرگ با دوش بارانی به لذت حضور در این فضا می افزایند.

بیرون از خانه، انباری، همراه با آپارتمانی بالای اصطبل اسب و یک سکوی فرود هلیکوپتر وجود دارد. در مجموع، این ملک حدود 260 هکتار را دربرمی گیرد.

کل این مکان در اعماق کوهستان اوزارکس در استان آرکانزاس قرار گرفته است و به همین علت یک خلوتگاه عالی برای عاشقان طبیعت است.

این خانه در حال حاضر در فصول کم جهانگرد (دسامبر تا مارس) شبی 1200 دلار و در فصول پرجهانگرد (آوریل تا نوامبر) شبی 1600 دلار اجاره می رود.

منبع: فرارو
انتشار: 12 خرداد 1402 بروزرسانی: 12 خرداد 1402 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 25576

به "لوکس ترین غار دنیا برای اجاره و فروش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوکس ترین غار دنیا برای اجاره و فروش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید