یک روز بارانی در سنگاپور را چطور بگذرانیم؟ ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد سنگاپور

به گزارش طفره، هوای همواره گرم و مرطوب سنگاپور، یک روز بارانی این کشور را به فرصتی مناسب تبدیل می نماید تا لباس گرم بپوشید و از هوای خنک لذت ببرید. اگر هوادار هوای بارانی هستید امروز با مجله خبرنگاران همراه شوید تا به شما بگوییم که در یک روز بارانی در سنگاپور چه فعالیت هایی می توانید انجام دهید.

یک روز بارانی در سنگاپور را چطور بگذرانیم؟ ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور ارزان سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

یک روز بارانی در سنگاپور ؛ از گونه های گیاهی و نادر تماشا کنید

اگر به طبیعت علاقه دارید، اجازه ندهید یک روز بارانی شما را از تماشا طبیعت باز دارد. باغ های خلیج، 101 هکتار مساحت دارد و بسیار بزرگ تر از یک پارک معمولی است. گل ها و جنگل های این باغ مجموعه ای از گیاهان زیبا را به نمایش می گذارند و درختان بزرگ الجثه این باغ نورپردازی های فوق العاده ای در هنگام شب دارند که محیط باغ را به صحنه ای از فیلم آواتار شبیه می سازد. جاذبه های این باغ باعث شده به محیطی محبت آمیز برای بچه ها هم تبدیل گردد و اوقات خوشی را برای آنها در زمان تعطیات مدرسه و تعطیلات آخر هفته رقم بزند.

به تماشا هنر آسیای شرقی بروید

یک روز بارانی شاید فرصت مناسبی باشد برای اینکه از موزه ها و گالری های هنری تماشا کنید. شاهکارهای هنری آسیای شرقی و قرن نوزدهم را در گالری ملی سنگاپور که به تازگی افتتاح شده ببینید. این موزه نه تنها محلی است برای نگهداری آثار تاریخی و هنری، بلکه خود ساختمان این موزه هم در راستا استقلال این کشور بسیار اهمیت داشته است. اگر به تماشا دیگر آثار هنری تمایل دارید، می توانید سری به موزه های دیگر مانند موزه هنر، موزه ملی یا موزه تمدن آسیایی بزنید.

هیجان پرش از ارتفاع را تجربه کنید

تا به حال شده که دوست داشته باشید از ارتفاع بپرید اما ترس از ارتفاع مانع تجربه این سرگرمی هیجان انگیز شده باشد؟ می توانید این کار را با iFly سنگاپور، که یک شبیه ساز پرش از ارتفاع است و در جزیره سنتوسا واقع شده تجربه کنید. این شبیه ساز، در حالیکه در یک مکان سربسته هستید، حس و هیجان پرش از ارتفاع را به شما القا می نماید. تونل بادی ای که در آن قرار می گیرید به شما چشم انداز ای از دریای جنوب چین را نشان داده و بادهای شدیدی که حس می کنید دقیقا همان هیجان و لذت پرش از ارتفاع را به شما خواهند بخشید.

خرید کنید

اجازه ندهید باران شما را از فعالیت های مورد علاقه تان باز دارد. به مراکز خرید رفته با کمی خرید روحیه خود را عوض کنید. این مراکز خرید محیط های محبت آمیز و خانوادگی ای دارند و دارای زمین های بازی برای بچه ها بوده و برندهای معروف را هم می توانید در آنها پیدا کنید. می توان گفت سنگاپور مکان ایده آلی برای کسانی است که عاشق خرید هستند.

از آکواریوم تماشا کنید

در آکواریوم بزرگ S.E.A در سنگاپور، بیش از 1000 گونه دریایی وجود دارد. این آکواریوم در سنتوسا واقع شده و یکی از برترین آکواریوم های این کشور است. در این مکان می توانید شاهد زندگی جالب گونه های دریایی از جمله کوسه سرچکشی، اسب دریایی و سفره ماهی باشید.

به اسپا بروید

اگر بارش باران باعث می گردد بخواهید لحظاتی آرامش بخش را سپری کنید، می توانید به اسپا رفته و از ماساژ و جوان سازی استفاده کنید تا خستگی و استرس روزانه را از تن خود بیرون کنید. سنگاپور اسپاهای زیادی دارد که می توانید از میان آنها انتخاب کنید؛ از اسپاهای آسیایی گرفته تا اسپاهای لوکس در هتل های مدرن.

غذاهای داغ چینی بخورید

خوردن یک سوپ داغ در روزهای بارانی واقعا می چسبد. اما در سنگاپور، یک بعدازظهر بارانی را با خوردن غذاهای چینی یا دیم سوم سپری می نمایند. سوپ و دامپلینگ، کیک هویج و دامپلینگ مرغ بخارپز از جمله غذاهایی هستند که در روزهای سرد می توانید بخورید.

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد سنگاپور به صفحه اصلی وبسایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 15577

به "یک روز بارانی در سنگاپور را چطور بگذرانیم؟ ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک روز بارانی در سنگاپور را چطور بگذرانیم؟ ، فروش آنلاین بلیط هواپیما به مقصد سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید