لغو تعطیلی شنبه در استان مرکزی

به گزارش طفره، تعطیلی شنبه در استان مرکزی لغو ساعت کاری ادارات به حالت عادی بازگشت.

لغو تعطیلی شنبه در استان مرکزی

به گزارش خبرنگار از ، بهروز اکرمی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی از لغو تعطیلی روز شنبه در استان مرکزی و بازگشت ساعت کاری ادارات این استان به حالت عادی خبر داد.

اکرمی اضافه کرد: با توجه به ایام انتهای سال و لزوم ساماندهی امورات و ادامه ارائه خدمات به مردم بنا بر تصمیم دولت تعطیلی روز شنبه 17 اسفند ماه لغو شد.

او اضافه کرد: ساعات کار کلیه ادارات استان مرکزی هم به حالت عادی بازگشت و کلیه ادارات استان روز شنبه باز بوده و کارکنان دولت در استان بایستی جهت ارائه خدمت به مردم در محل کار خود حاضر باشند.

در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی که صبح امروز درشهر دلیجان تشکیل شد سید علی آقازاده استاندارمرکزی از تعطیلی شنبه 17 اسفندماه برای مقابله با شیوع کرونا ویروس خبرداده بود.

طبق این مصوبه قرار شده بود ساعت کار ادارات استان مرکزی بجز بانک ها، از روز دو شنبه تا انتها روز پنجشنبه هفته آینده از ساعت 8 صبح الی 12 باشد.

استاندار مرکزی و مسئولان استانی در این سفر از بیمارستان امام صادق (ع) و درمانگاه تامین اجتماعی دلیجان دو مرکز اصلی درمان کرونا در دلیجان بازدید و از نیرو های این مراکز درمانی و قدر و تشکرکردند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 7945

به "لغو تعطیلی شنبه در استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو تعطیلی شنبه در استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید