طرز تهیه کباب رولت فرانسوی با پنیر ورقه ای

به گزارش طفره، این کباب خوشمزه را می توانید روی منقل یا داخل فر تهیه کنید که ولی ما پیشنهاد می کنیم روی زغال آماده گردد، زیرا طعم و مزه کباب روی زغال بسیار خوشمزه تر خواهد بود.

طرز تهیه کباب رولت فرانسوی با پنیر ورقه ای

کباب رولت فرانسوی یکی از کباب های بسیار خوشمزه و ساده است که می توانید با گوشت ورقه ای آن را تهیه کنید. برای این کار خودتان می توانید گوشت را به صورت ورقه های نازک برش بزنید و یا برای سرعت بیشتر در کارها از گوشت ورقه ای بهره ببرید. شما می توانید این کباب خوشمزه فرانسوی را به همراه پلو زعفرانی سرو کنید. همان طور که تعیین است این غذا از جمله غذا های بین المللی و برای کشور فرانسه است. با خبرنگاران همراه باشید تا طرز تهیه کباب رولت فرانسوی را یاد بگیرید.

مواد لازم برای تهیه کباب رولت فرانسوی

  • فیله گوشت گوساله یا گوسفندی 400 گرم
  • پنیر ورقه ای 1 بسته
  • دنبه 100 گرم
  • گوشت چرخ نموده 300 گرم
  • پیاز 3 عدد
  • فلفل دلمه 1 عدد
  • آبلبموترش تازه 2 قاشق غذاخوری
  • نمک، فلفل سیاه و زردچوبه به مقدار لازم

طرز تهیه کباب رولت فرانسوی

مرحله اول

ابتدا باید گوشت را بیات کنید تا موقع پخت سفت نگردد. برای بیات کردن باید گوشت گوسفندی یا گوساله را داخل یک ظرف قرار دهید و 3 روز داخل یخچال بگذارید. سپس به صورت ورقه ای گوشت را خرد کنید. می توانید همین گوشت را آماده از بیرون تهیه کنید.

مرحله دوم

در ادامه باید گوشت ورقه ای را مزه دار کنید. برای این کار 2 عدد از پیاز ها را خلالی و به همراه گوشت و ادویه ها و فلفل دلمه و آب لیموترش ماساژ دهید و برای چند ساعتی در یخچال قرار دهید تا مزه ها به خورد هم برود.

مرحله سوم

گوشت چرخ نموده را به همراه یکی از پیاز های به جای مانده که از قبل رنده ریز زدید و آب آن را گرفته اید خوب مخلوط کنید. ادویه ها را افزوده و هم بزنید و ماساژ دهید تا مواد منسجم گردد. دنبه ها را در مقدار یکدست با گوشت ها برش بزنید.

مرحله چهارم

در ادامه باید دقت کنید همه ابعاد دنبه و گوشت یکدست باشند و به این ترتیب مواد را روی هم قرار دهید. ابتد یک لایه گوشت گوسفندی و بعد دنبه و گوشت چرخ نموده و در پایان پنیر ورقه ای و مجدد دنبه و کمی گوشت و به همین ترتیب لایه ها را آماده کنید تا همه یکدست و منظم گردد. بعد از اینکه حدود 12 عدد درست کردید، نیم ساعت در فریزر قرار دهید. سپس کباب ها را از بغل به سیخ بکشید و روی منتقل داغ سرخ کنید تا کباب گردد. اگر به دستور غذاهای ایرانی نو علاقه دارید، کوکو سبزی با فیله مرغ را امتحان کنید.

نکات کلیدی در تهیه کباب رولت فرانسوی

  • دقت کنید سایز همه مواد در یک مقدار باشد.
  • می توانید گوشت را داخل فریزر قرار دهید تا نیمی یخی بگردد و بتوانید راحت برش بزنید.
  • افزودن پنیر دلخواه است.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا دستورهای بیشتر از آشپزی دوپیازه گوشت تکه ای، ترد و لذیذ را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 8 مهر 1401 بروزرسانی: 8 مهر 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 22427

به "طرز تهیه کباب رولت فرانسوی با پنیر ورقه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه کباب رولت فرانسوی با پنیر ورقه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید