طرح جهش تجارت فناوری با مشارکت 50 کارگزار آغاز شد

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این طرح که به ابتکار شبکه فن بازار معاونت علمی تبیین شده است، هدف اصلی خود را افزایش مبادلات فناورانه در سراسر کشور می داند. افزایش مبادله در حوزه فناوری می تواند به افزایش تولید محصولات دانش بنیان و فناورانه بیانجامد. این طرح با توجه به شبکه فن بازارهای استانی ایجاد شده در سراسر کشور آغاز به کار کرده است. 50 کارگزار فعال در حوزه تجارت فناوری با این طرح همکاری می کنند.

طرح جهش تجارت فناوری با مشارکت 50 کارگزار آغاز شد

محمد صالح خالقی دبیر شبکه فن بازار معاونت علمی در اینباره اظهار کرد: موارد مختلفی در این طرح پیش بینی شده است که توسعه سرمایه گذاری بر روی استارتاپ ها و اختراعات و طرح های فناورانه از این جمله است.

وی همچنین با با اشاره به اهمیت بازار یابی محصولات دانش بنیان و فناورانه گفت: بازاریابی داخلی و بین المللی نیز بخشی از راهبردهای طرح جهش تحارت فناوری را شامل می شود.

خالقی با اشاره به اهمیت رفع نیازهای صنایع بزرگ، بیان داشت : سعی شده است تا برای این نیازها، پاسخ های فناورانه جستجو شود. این طرح در سراسر کشور اجرا می شود وعرضه کنندگان و متقاضیان اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور با مراجعه به یکی از دفاتر فن بازارهای منطقه ای یا تخصصی و یا مراجعه مستقیم به کارگزاران تجارت فناوری می توانند از این خدمت بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 9301

به "طرح جهش تجارت فناوری با مشارکت 50 کارگزار آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح جهش تجارت فناوری با مشارکت 50 کارگزار آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید