صفر تا صد مهاجرت خانوادگی به کانادا

به گزارش طفره، معرفی انواع روش های مهاجرت خانوادگی به کانادا

کانادا با فرهنگ منحصر به فرد، زیبایی های چشم انداز، حیات وحش خارق العاده، امکانات عالی پزشکی و مراقبت های بهداشتی، بهترین کالج ها و دانشگاه ها، به حق بهترین کشور دنیا برای زندگی است. جای تعجب نیست که افراد زیادی هر سال به کانادا مهاجرت می نمایند. همه چیز در خصوص کانادا عالی و امیدوارنماینده است. این کشور ارزش تمام ستایش های مرتبط با آن را دارد. کشور کانادا برای جذب نیروی متخصص و سرمایه، مسیرهای مهاجرتی بسیاری را قرار داده است. از بهترین مسیرهای مهاجرت به کانادا می توان به موارد زیر اشاره نمود:

صفر تا صد مهاجرت خانوادگی به کانادا
  • اکسپرس اینتری
  • برنامه های استانی
  • مسیر تحصیلی
  • برنامه نیروی متخصص فدرال
  • کارآفرینی
  • نوآفرینی و استارتاپ
  • کلاس تجربه کانادایی

با توجه به اینکه کانادا به بنیان خانوادگی اهمیت بسیار می دهد، در اغلب مسیرهای مهاجرتی اجازه بردن خانواده را متقاضی می دهد. در کنار این مزیت یک مسیر مجذوب نماینده برای مهاجرت و اخذ اقامت کانادا وجود دارد که متقاضیان می توانند به واسطه داشتن خانواده در کانادا به آن دست یابند. این مسیر مهاجرتی که تحت عنوان مهاجرت خانوادگی به کانادا شناخته می گردد به متقاضیان اجازه اخذ اقامت دائم کانادا و در پیه آن تحصیل و کار در کانادا را می دهد. در ادامه به آنالیز صفر تا صد مهاجرت خانوادگی به کانادا و شرایط این مسیر پرداخته ایم.

همانطور که در بالا نیز اشاره مسیرهای متعددی برای مهاجرت به کانادا وجود دارد که علاقه مندان مهاجرت به کانادا می توانند به وسیله آن شانس خود را برای اخذ اقامت این کشور امتحان نمایند. روش های مهاجرت خانوادگی به کانادا بسیار متعدد هستند که در زیر در خصوص هر کدام اطلاعاتی ارائه شده است:

· مهاجرت خانوادگی به کانادا به وسیله اکسپراینتری:

اکسپرس اینتری یکی از اصلی ترین روش های مهاجرت خانوادگی به کانادا می باشد این روش بعلاوه جزو روش های مقرون به صرفه و تقریبا سریع مهاجرتی می باشد. در این روش که شامل تمامی استان های کانادا می گردد، متقاضیان بر اساس معیارهایی نظیر سن، تحصیلات و تخصص، امتیاز دریافت می نمایند. شرایط ایده آل برای متقاضی شرکت نماینده در اکسپرس اینتری به صورت زیر می باشد:

نوع معیار | شرایط ایده آل برای اکسپرس اینتری

سن متقاضی | زیر 30 سال

تحصیلات متقاضی | کارشناسی ارشد و بالاتر

تخصص و سابقه کاری | 2 سال و بالاتر

اندازه آشنایی به زبان | آیلتس 7 به بالا

اقدام به وسیله این روش به صورت زیر است:

  • محاسبه امتیاز و اخذ حداقل امتیاز لازم
  • گردآوری مدارک لازم
  • ثبت نام اینترنتی
  • آنالیز مدارک
  • انتخاب شدن
  • اقدام برای ویزا

· روش های مهاجرت خانوادگی به کانادا از مسیر ویزای همراه دانشجویی:

یکی از روش های مهاجرت خانوادگی به کانادا، مسیر ویزای همراه دانشجویی است که به متقاضیانی که پیروز شده اند ویزای تحصیلی کانادا را به دست آورند، اجازه می دهد که همسر و بچه ها زیر 18 سال خود را با خود به کانادا ببرند. نکته حائز اهمیت این است که متقاضی باید در هنگام اخذ ویزای تحصیلی کانادا به افسر پرونده اثبات کند که پس از اتمام تحصیل به کشور باز خواهد گشت پس در هنگامی که برای ویزای همراه اقدام می کنید نیز باید این اثبات بازگشت به کشور صورت بگیرد به گونه ای که افسر پرونده مجاب گردد. در صورتی که همراهان متقاضی پیروز به اخذ ویزای همراه کانادا شوند، همسر متقاضی اجازه کار فول تایم و بچه ها اجازه تحصیل خواهند داشت. در صورتی که همسر متقاضی بخواهد مشغول به تحصیل گردد می بایست ویزای خود را به ویزای تحصیلی تغییر دهد.

· روش های مهاجرت خانوادگی به کانادا و ازدواج:

یکی از روش های مهاجرت به کانادا، ازدواج با یک شهروند یا ساکن دائم کانادا می باشد. در این مسیر همسر شما می بایست حتما ساکن کانادا باشد تا بتواند برای شما از این طریق اقامت دریافت نمایید. همسر شما باید اسپانسر شما گردد.

· روش های مهاجرت خانوادگی به کانادا و استارتاپ:

استارتاپ یکی از روش های مجذوب نماینده برای مهاجرت به کانادا است که متقاضی در همان بدو ورود به کانادا همراه با خانواده می تواند اقامت دائم این کشور را به دست آورد. در این مسیر متقاضی می بایست یک بیزینس پلن در راستای ایده خلاقانه و سودآور خود ارائه نماید.

· روش های مهاجرت خانوادگی به کانادا و اسپانسرشیپ:

این روش مهاجرتی کانادا یکی از سریعترین روش های اقامتی است که به متقاضی اجازه می دهد تا برای خانواده خود اقامت دائم کانادا را به دست آورند. این برنامه مهاجرتی به متقاضی بالای 18 سال که اقامت دائم کانادا یا شهروندی این کشور را به دست آورده است اجازه می دهد تا اسپانسر خانواده خود باشد و از این طریق برای خانواده اش اقامت دائم کانادا را به دست آورد. همسر، بچه ها وابسته، والدین، پدربزرگ و مادربزرگ، برادر، خواهر، خواهر زاده، برادر زاده، نوه ای که مجرد و زیر 18 سال باشد بعلاوه والدینش در حیات نباشند، می توانند به همراه خانواده هایشان برای این برنامه مهاجرتی کانادا اقدام نمایند. در این روش مهاجرتی اسپانسرشیب می بایست برای حمایت از خانواده تعهدنامه امضا نمایند و توانایی مالی جهت حمایت از خانواده را داشته باشد. هزینه های لازم برای این مسیر مهاجرتی به صورت زیر می باشد:

نسبت خانوادگی با اسپانسرشیب | هزینه پردازش (دلار کانادا) | هزینه اسپانسرشیب (دلار کانادا)

همسر یا شریک زندگی یا خویشاوندی که بیش از 22 سال سن دارد | 475 | 75

خویشاوندی که کمتر از 22 سال سن دارد | 75 | 75

نوه یتیم، فرزند وابسته، فرزند خوانده | 75 | 75

مهاجرت خانوادگی به کانادا با سرمایه گذاری

بدون شک سرمایه گذاری در کانادا یکی از برترین مسیرهای مهاجرتی به این کشور است البته سرمایه گذاری که به درستی و با دقت انجام گیرد که علاوه حفظ سرمایه ابتدایی برای متقاضی سود به دلار کانادا به همراه داشته باشد. در اغلب مسیرهایی که متقاضی ویزای سرمایه گذاری کانادا را اخذ می نماید، متقاضی می تواند همراه با خانواده در کانادا اقامت داشته باشد. در زیر در خصوص بعضی از برترین مسیرهای مهاجرت خانواگی به کانادا با سرمایه گذاری اطلاعات بیشتری ارائه کرده ایم.

v استارتاپ و نوآفرینی:

بدون شک یکی از برترین مسیرهای مهاجرت خانوادگی به کانادا، مسیر استارتاپ یا نوآفرینی است. در این مسیر مهاجرتی متقاضی می بایست یک ایده خلاقانه، تازه و سودآور ارائه نماید و بر این اساس یک بیزینس پلن یا طرح مالی به دولت کانادا ارائه کند. این مسیر برای متقاضی و خانواده اش از همان بدو ورود به کانادا اقامت دائم را به همراه دارد.

v سرمایه گذاری در فرانچایزها:

سرمایه گذاری در فرانچایز یا بیزینس های زنجیره ای یکی از برترین مسیرهای مهاجرتی به کانادا است چراکه در یان مسیر به واسطه شناخته بودن بیزینس و کسب و کار احتمال شکست و ضرر در سرمایه کم خواهد بود. این مسیر اقامت کانادا برای متقاضی و خانواده اش هزینه ای حدود 15 الی 100 هزار دلار کانادا را در پی خواهد داشت. این مسیر مهاجرتی نیز اقامت ابتدایی 2 ساله هم برای متقاضی و هم خانواده اش به همراه دارد که در صورت سودآور بودن شعبه کسب و کار و ادامه سرمایه گذاری تمدید خواهد شد.

مهاجرت خانوادگی به کانادا با ثبت شرکت

برترین روش برای گرفتن اقامت کانادا به وسیله ثبت شرکت، روش کار شرکت است. در این روشی شما شرکتی در کانادا ثبت می کنید و در آن مشغول به کار می شوید و به واسطه کار در این شرکت اقامت کاری کانادا را اخذ می کنید.

v کار-شرکت کانادا:

ابتدا اقدام به ثبت شرکت در کانادا می نمایید و در این مسیر مهاجرتی متقاضی می بایست حداقل 50 درصد از سهام شرکت مورد نظر را داشته باشد. در این صورت می تواند در آن شرکت کار نماید و به واسطه کار در آن شرکت می تواند ویزا دریافت کند و همراه با خانواده اقامت کانادا را اخذ نماید.

منبع: همگردی
انتشار: 30 آبان 1401 بروزرسانی: 30 آبان 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 23124

به "صفر تا صد مهاجرت خانوادگی به کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفر تا صد مهاجرت خانوادگی به کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید