6 اصل برای یک مهاجرت پیروز و چند مهارت

به گزارش طفره، برای مهاجرت پیروز باید مجموعه اقداماتی را انجام داد تا بتوان در کمترین مدت ممکن، کمترین زمان ممکن و راحت ترین روش مهاجرت نمود.

6 اصل برای یک مهاجرت پیروز و چند مهارت

در این بخش به بررسی کلی برخی اصول اساسی مهاجرت می پردازیم. قبل از هر چیز حتما زبان انگلیسی را مدنظر داشته باشید.

اصل اول | دارایی های خود را تبدیل کنید.

برای مهاجرت به کشور های دیگر باید دارایی های خود را تبدیل کنید اما نه به ریال! دارایی خود را به دلار یا دیگر ارز های خارجی میتوانید تبدیل کنید، میتوانید به طلا و سکه تبدیل کنید یا سهام بخرید. در این صورت میتوانید ظرف یک هفته دارایی خود را به پول تبدیل کنید. با این کار خانه ای که فروختید از ارزشش کم نشده و بعلاوه ممکن است سود هم بکنید. بهترین کار این است که در چند سبد مختلف سرمایه گذاری کنید.

اصل دوم | برای مهاجرت زبان خود را تقویت کنید

شما میتوانید برنامه هایی را انتخاب کنید که به زبان نیاز نداشته باشد اما اگر به کشوری بروید که هیچ کدام از حرف های شما را متوجه نمیشوند، میتوانید زندگی کنید؟ بهتر است در هر صورت شروع به تقویت زبان خود با دیدن فیلم وسریال ، رفتن به کلاس و…کنید. برای کارکردن، درس خواندن و موارد دیگر حتما به زبان انگلیسی نیاز پیدا خواهید کرد بعلاوه اگر بدون مدرک زبان مهاجرت کنید باید هزینه هنگفتی بپردازید. بخصوص مدرک آیلتس را از آموزشگاههای معتبر زبان دریافت کنید.

اصل سوم | انتخاب کنید که خودتان میخواهید کار های خود را انجام دهید یا وکیل مهاجرتی

در هر مورد باید اقداماتی انجام دهید که با دیگری فرق میکند، اگر میخواهید با موسسه ای یا فردی کار کنید باید در مورد عقبه شخص تحقیق کنید که آیا توانمند است یا آیا فردی صادق است؟ بعلاوه اگر میخواهید خودتان اقدام کنید باید بهترین راه را برای مهاجرت به کشور مقصد انتخاب کنید.

اصل چهارم | ترجمه مدارک

برای هر یک از روش هایی مهاجرتی باید یک سری مدارک ارائه دهید، اگر میخواهید که این فرایند سرعت بخشد شروع به ترجمه کردن مدارک خود کنید.

اصل پنجم | تمامی جوانب را بسنجید

حقیقت این است که همیشه اوضاع به مراد شما پیش نمیرود و ممکن است بعد از مهاجرت تا یک سال هم مجبور شوید از جیب خرج کنید. آیا در صورت مهاجرت توانایی بعلاوه کاری دارید یا خیر؟ آیا میتوانید با دوری از دوستان و خانواده خود کنار بیایید یا خیر؟ آیا از کاری که کرده اید پشیمان نمیشوید؟

اصل ششم | پرسیدن از افرادی که مهاجرت کرده اند

اگر بتوانید کسانی را پیدا کنید که قبل از شما به کشور مقصد و با روش شما مهاجرت کرده اند میتواند در مورد مواجهه با مسائل به شما دید بهتری بدهد. حتما پیج آموزش رایگان برنامه نویسی را ببینید.

ویزای توریستی استرالیا در زمان کرونا

با توجه به محدودیت های سفر ناشی از شیوع بیماری کرونا، در حال حاضر تنها افراد دارای اقامت دائم، شهروندان استرالیایی، اعضای اصلی خانواده دارندگان اقامت دائم و یا شهروندان آن، کادر پرواز، تغذیه، دیپلمات ها، شهروندان نیوزلندی که معمولا در استرالیا اقامت دارند، کادر کشتی، نیروی کار فصلی تایید شده دولتی (طرح کار پاسیفیک) و مسافران در حال گذر از استرالیا که کمتر از 72 ساعت در آن باقی می مانند، مجوز سفر به این کشور را دارند. تمامی مسافرین مجاز پس از ورود به این کشور باید در قرنطینه ای 14 روزه به جای مانده که هزینه آن هم بر عهده خود آن هاست.

در ورود به فرودگاه یا رستورانها یا اماکن عمومی بهتر است به زبان معیار استرالیا یعنی انگلیسی مسلط شوید. یا اگر تجربه خاصی مثل برنامه نویسی دارید وسایل اصلی را همراه خود ببرید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 15567

به "6 اصل برای یک مهاجرت پیروز و چند مهارت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6 اصل برای یک مهاجرت پیروز و چند مهارت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید