شرایط اسکان در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد

به گزارش طفره، معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی شرایط اسکان در خوابگاه های این دانشگاه را برای نیمسال اول سال تحصیلی تازه اظهار داشت.

شرایط اسکان در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در اطلاعیه ای شرایط اسکان در خوابگاه های این دانشگاه را گفت.

بر اساس این گزارش، در این اطلاعیه آمده است، دانشجویان تحصیلات تکمیلی روزانه غیر بومی ورودی ماقبل 1400 که لازم است جهت پیشبرد فعالیت های پژوهشی و بنا بر ضرورت در دانشگاه حضور داشته باشند و نیاز به خوابگاه دارند، می رساند، با در نظر گرفتن شرایط و نکات مورد توجه از 13 تا 17 شهریور می توانند درخواست خود را از طریق سیستم جامع گلستان ثبت کنند.

شرایط اسکان در خوابگاه ها طی نیمسال اول 1401-1400

1- دانشجویان مقطع دکتری از ورودی 96 لغایت 98 (دانشجویان ورودی 96 در صورت حذف ترم بدون احتساب در ترم های دوم 99-98 و اول 00-99 در اولویت می باشند)

2- دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ورودی 98 (آندسته از دانشجویانی که در ترم های دوم 99-98 و اول 00-99 حذف ترم بدون احتساب نموده باشند دراولویت می باشند)

3- دانشجویانی کارشناسی ارشد ورودی 99 که دارای پروپزال مصوب ثبت شده در سیستم جامع گلستان باشند.

با توجه به اینکه فرآیند آموزش بصورت غیر حضوری (مجازی) برگزار می گردد لذا امکان اختصاص خوابگاه به دانشجویان ورودی 1400 میسر نمی باشد.

ارائه درخواست بمنزله ثبت نام اولیه است و هیچگونه تعهدی برای اسکان دانشجو در خوابگاه نخواهد بود. ضمناً نتیجه درخواست های ارائه شده و شروع اسکان متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 15734

به "شرایط اسکان در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط اسکان در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید