سیل گردشگران در جزیره مرموز برمودا

به گزارش طفره، وزیر گردشگری و حمل و نقل برمودا می گوید که در سال 2019 انتظار هجوم انبوهی از گردشگران دریایی به این منطقه را دارد. به گفته او تخمین زده می گردد که شمار گردشگران دریایی برمودا با 14 درصد رشد نسبت به سال 2018، به 544 هزار مسافر در سال 2019 برسد. از نظر دولت برمودا، این افزایش به معنای نزدیک به هشت میلیون دلار عایدی مالیاتی از طرف گردشگران است.

سیل گردشگران در جزیره مرموز برمودا

داسیلوا زین، وزیر توریستی و حمل و نقل برمودا گفته است: سال جاری همانند سال های گذشته، باز هم شاهد افزایش شمار کشتی های تفریحی خواهیم بود که برمودا را برای توریستی انتخاب نموده اند. ما انتظار داریم که این کشتی ها بیش از نیم میلیون توریست را با خود به این منطقه بیاورند.

داسیلوا معتقد است هرچند که توریستان یک فرصت استثنایی برای اقتصاد منطقه آنها محسوب می شوند، ولی در صورت مدیریت نادرست و عدم توجه به توسعه پایدار در این صنعت، آینده برمودا مورد تهدید واقع خواهد شد. احتیاج به تعادل میان شمار مسافرین هوایی و دریایی و چالش تامین زیرساخت های لازم برای خدمت رسانی به توریستان ازجمله مواردی است که به نظر داسیلوا باید به آنها توجه کرد.

کوین دالاس، مدیرعامل سازمان توریستی برمودا گفت: تجربه سازمان توریستی برمودا طی سال های گذشته به ما نشان داده است که هر ساله شمار بیشتری از توریستان به این منطقه علاقمند می شوند و ما سال جاری نیز کاملا آماده مدیریت آنها هستیم.

لازم به یادآوری است که سازمان توریستی برمودا طی چند سال اخیر کوشش های خود را روی افزایش شمار توریستان دریایی در ماه های سرد سال متمرکز نموده است؛ به گونه ای که دالاس در بخش دیگری از سخنان خود گفته است: ما در حال کوشش هستیم تا در سال 2025 به یک تعادل پایدار میان توریستان هوایی و دریایی رسیده و مهمتر از آن، مهمانان خود را تشویق به اقامت در این جزیره در طول کل فصل های سال ازجمله فصول سرد نماییم.

مروارید نروژ، یشم نروژی، لبه معروفیت، روح اکتشاف و ماجراجوی دریاها ازجمله کشتی های کروزی هستند که در سال 2019 از جزیره افسانه ای و مرموز برمودا تماشا خواهند کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 23751

به "سیل گردشگران در جزیره مرموز برمودا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیل گردشگران در جزیره مرموز برمودا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید