دانشجویان دانشگاه ملایر در ترم آینده از آموزش مجازی بهره مند خواهند شد

به گزارش طفره، معاون آموزشی دانشگاه ملایر گفت: تمامی کلاس های آموزشی همه مقاطع به صورت مجازی ارائه می گردد و فقط دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انجام کار های نهایی سرانجام نامه و رساله خود می توانند به دانشگاه مراجعه نمایند.

دانشجویان دانشگاه ملایر در ترم آینده از آموزش مجازی بهره مند خواهند شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط گرفتن ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

راهنمایی اله اعتمادی زاده، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ملایر در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: انتخاب واحد دانشجویان از 22 شهریور ماه آغاز شده و آغاز کلاس های آموزشی دانشگاه ملایر از 29 ماه جاری می باشد.

اعتمادی زاده گفت: نحوه برگزاری کلاس های مقطع کارشناسی غیرحضوری خواهد بود. در صورت امکان و مساعد بودن شرایط، جهت آشنایی با محیط دانشگاه و سیستم آموزش عالی، آشنایی با اساتید گروه آموزشی مربوطه و همچنین آشنایی با آیین نامه ها و مقررات دانشگاه، دانشجویان جدیدالورود به صورت غیرمتراکم و به مدت 1 الی 3 هفته در دانشگاه حضور خواهند داشت. البته اجرای این امر موکول به شرایط آن موقع خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه ملایر اضافه نمود: کلاس های مقطع تحصیلات تکمیلی نیز به صورت غیرحضوری خواهد بود و فقط دانشجویانی که حضور ایشان از نظر استاد راهنما، گروه آموزشی و دانشکده مربوطه برای انجام کار های نهایی سرانجام نامه و رساله خود ضرورت تام دارد، می توانند با حصول اطمینان دانشکده از ایمنی کامل آزمایشگاه ها و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی، مطابق با دستورالعمل روزآمد شده معاونت محترم دانشجویی مبنی بر نحوه و میزان استفاده از امکانات رفاهی (اسکان، تغذیه و ایاب و ذهاب) به صورت فشرده از فضا های آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه استفاده کنند.

وی اعلام کرد: نحوه بهره مندی سایر دانشجویان از خدمات آزمایشگاهی و رفاهی متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 10466

به "دانشجویان دانشگاه ملایر در ترم آینده از آموزش مجازی بهره مند خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دانشگاه ملایر در ترم آینده از آموزش مجازی بهره مند خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید