خرید از میادین میوه و تره بار آنلاین می گردد

به گزارش طفره، قرار است شهرداری تهران، سامانه فروش میوه و تره بار غیرحضوری را در سطح منطقه ها راه اندازی کند تا دیگر مجبور نباشیم برای خرید از این میدان ها کلی راه برویم یا مایحتاجمان را از جایی دیگر و گران تر بخریم.

خرید از میادین میوه و تره بار آنلاین می گردد

به گزارش درست است که در این دوره و زمانه خیلی از خریدهایمان را اینترنتی و فقط به وسیله تلفن همراه مان انجام می دهیم، اما اگر بخواهیم کمی به صرفه تر خرید کنیم، معمولا چرخ دستی خریدمان را برمی داریم و راهی میدان میوه و تره بار شهرداری می شویم که هم قیمت هایش منصفانه است و هم محصولاتش مرغوب. اگر شانس یارمان باشد، یکی از این بازارها در محله مان یافت می گردد وگرنه باید بکوبیم و به چند خیابان آن طرف تر برویم و خرید کنیم. همه اینها را گفتیم که یک خبر خوب بدهیم؛ اینکه قرار است شهرداری تهران، سامانه فروش میوه و تره بار غیرحضوری را در سطح منطقه ها راه اندازی کند تا دیگر مجبور نباشیم برای خرید از این میدان ها کلی راه برویم یا مایحتاجمان را از جایی دیگر و گران تر بخریم. این طرح علاوه بر اینکه کار شهروندان را برای خرید سهل تر می نماید، باعث تعادل قیمت در تهران و ایجاد رقابت خواهد شد که باز هم به نفع مردم است. ضمن اینکه قیمت ها در تمامی بازارها و میادین میوه و تره بار مصوب است و تخلفی دراین زمینه صورت نمی گیرد.

البته این تنها اتفاق خوبی نیست که قرار است رقم بخورد، شهرداری علاوه بر راه اندازی این سامانه، طرح احداث و توسعه میادین و بازارچه های میوه و تره بار محلی را هم در دستور کار دارد تا مردم مجبور نباشند برای خرید از بازارها و میادین شهرداری، راه دور بروند و هر محله یک بازار میوه و تره بار داشته باشد. فعلا هم 4 بازار تازه تره بار در منطقه ها 2، 3، 20 و 22 تهران به بهره برداری رسیده و تعداد این بازارها به زودی افزایش خواهد یافت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 شهریور 1402 بروزرسانی: 12 شهریور 1402 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 26443

به "خرید از میادین میوه و تره بار آنلاین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید از میادین میوه و تره بار آنلاین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید