8 شرکت دانش بنیان فناوری تلفن همراه هوشمند را توسعه می دهند

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، 8 شرکت دانش بنیان در کشور کوشش می نمایند تا بازار ایران ساخت تلفن همراه هوشمند را رونق دهند.

8 شرکت دانش بنیان فناوری تلفن همراه هوشمند را توسعه می دهند

با گسترش زیست بوم فناوری و نوآوری در کشور و تسهیل راستا برای ورود نوآوری ها و خلاقیت ها به صنایع مختلف، بازار داخلی محصولات ایران ساخت در ایران رونق گرفت و نخبگان و متخصصان داخلی فرصت یافتند تا ظرفیت و توان دانشی و تخصصی خود را بروز دهند.

بر همین اساس و با حمایت ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 8 شرکت دانش بنیان به حوزه توسعه نرم افزارهای مرتبط با تلفن همراه هوشمند ورود و محصولاتی در این حوزه فراوری کردند.

شرکت های فعال این حوزه در تهران، یک شرکت در مازندران و یک شرکت در قم مستقر هستند و خدمات و محصولات خود را با یاری توان داخلی توسعه می دهند.

راهکارهای نسل جدید موبایل به وسیله بسترهای فناورانه 3g، طراحی پلتفرم پخش ویدئوی 360 روی پلتفرم اندروید و وب ، طراحی برنامه تحلیلگر برنامه های موبایل، فروشگاه اینترنتی نرم افزارهای موبایل اندروید و ویترین و بازار فروش اپلیکیشن های IOS از جمله موضوعاتی است که این شرکت ها به فراوری آن ورود نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 14120

به "8 شرکت دانش بنیان فناوری تلفن همراه هوشمند را توسعه می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 شرکت دانش بنیان فناوری تلفن همراه هوشمند را توسعه می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید