خبر خوش برای دانشجویان دکتری ، احتمال افزایش وام های دکتری

به گزارش طفره، معاون صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در مورد افزایش وام دکتری گفت: اگر منابع صندوق اجازه دهد محتمل است هیئت امنا افزایش وام های دکتری را تصویب کند.

خبر خوش برای دانشجویان دکتری ، احتمال افزایش وام های دکتری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

فریبرز سجادی، معاون صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به زمان ثبت نام وام دکترا گفت: ثبت نام های دور بعد وام های دکتری ابتدای سال آینده شروع میشود که مرحله اول سال 99 خواهد بود.

وی در مورد افزایش میزان وام های دکتری در سال آینده گفت: باید منتظر تصمیم هیئت امنا باشیم این موضوع در جلسه هیئت امنا مطرح خواهد شد اگر منابع صندوق اجازه دهد و بودجه صندوق رشد کافی داشته باشد محتمل است هیئت امنا افزایش وام های دکتری را تصویب کند.

سجادی همچنین در مورد پرداخت وام های شهریه اضافه نمود: وام شهریه نیز تا به امروز پرداخت شده است البته ممکن است 10 درصد از درخواست ها در فرآیند پرداخت باشد چرا که مهلت ثبت نام به تازگی به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: اما 90 درصد وام های شهریه پرداخت شده است چه درخواست هایی که به بانک ارسال شده و همچنین درخواست هایی که به صندوق رفاه ارسال شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 7256

به "خبر خوش برای دانشجویان دکتری ، احتمال افزایش وام های دکتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای دانشجویان دکتری ، احتمال افزایش وام های دکتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید