حاجی دلیگانی: دولت مراقب دلال ها در سهام عدالت باشد ، بورس نباید رها گردد

به گزارش طفره، نماینده شاهین شهر با اشاره به آزادسازی سهام عدالت گفت: این آزادسازی به طوری پیش نرود که حق مظلومین و مستضعفین پایمال گردد. دولت بایستی راه چاره هایی داشته باشد که از سفته بازی، دلال بازی و سواستفاده دلال ها جلوگیری گردد.

حاجی دلیگانی: دولت مراقب دلال ها در سهام عدالت باشد ، بورس نباید رها گردد

حسینعلی حاجی دلیگانی، نماینده شاهین شهر در تبادل نظر با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، درباره رشد صعودی شاخص بورس، گفت: به عقیده من دولت هر زمان می خواهد سهمی از خود را بفروشد کاری انجام می دهد که شاخص بورس افزایش پیدا بکند تا رغبت مردم به مشارکت در بورس زیاد بگردد.

وی ادامه داد: موضوع مهم این است که اگر دولت سهام خود را فروخت و این بازار را رها کرد آن موقع یک اتفاق بدی رخ می دهد و شاخص سهام سقوط خواهد نمود پس دولت نباید بد از سود از این بازار، آن را رها کند بلکه باید با یک مدیریت لازم این بازار را اداره کند0

حاجی دلیگانی تاکید نمود: این رشد حباب گونه بورس خیلی خطرناک است، زیرا اگر با مدیریت خوب همراه نباشد امکان ایجاد یک مشکل مالی و اجتماعی در کشور می نماید.

نماینده شاهین شهر با اشاره به آزادسازی سهام عدالت گفت: این آزادی سازی به طوری پیش نرود که حق مظلومین و مستضعفین پایمال گردد دولت بایستی راه حل هایی داشته باشد که از سفته بازی، دلال بازی و سواستفاده دلال ها جلوگیری گردد.

حاجی دلیگانی توضیح داد: اگر مدیریت دولت، بد عمل کند این اقدام آزادسازی سهام عدالت می تواند بر ضد خودش باشد یعنی سواستفاده سودجویان از سهام مستضعفین، تبعات بدی برای کشور و جامعه مستضعف خواهد داشت.

این نماینده مجلس در خاتمه به حضور دولت در بورس اشاره نمود و گفت: در بودجه به دولت اجازه داده شده است تا سقف 50 هزار میلیارد تومان از دارایی های مازاد خود را برای تامین بودجه به فروش برساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 9141

به "حاجی دلیگانی: دولت مراقب دلال ها در سهام عدالت باشد ، بورس نباید رها گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاجی دلیگانی: دولت مراقب دلال ها در سهام عدالت باشد ، بورس نباید رها گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید