جوادی یگانه: امنیت و افزایش فرصت حضور در فضا های شهری، دو موضوع مهم جامعه زنان

به گزارش طفره، در نشست هم اندیشی مدیران امور بانوان 22 منطقه شهرداری، سیاست های کلان و برنامه های پیشنهادی به مناسبت روز زن در سطح شهرداری و شهر تهران مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفت.

جوادی یگانه: امنیت و افزایش فرصت حضور در فضا های شهری، دو موضوع مهم جامعه زنان

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، در این نشست که 7 بهمن و با میزبانی اداره کل امور بانوان برگزار گشت، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مدیر کل امور بانوان و مدیران امور بانوان مناطق 22 گانه حضور داشتند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به پتانسیل تاثیرگذاری شهرداری تهران بر مردم به دلیل ارتباط روزمره با آن ها گفت: مهم ترین موضوعات مربوط به زنان در شهر، تامین امنیت و افزایش فرصت حضور آن ها در فضا های شهری است.

محمد رضا جوادی یگانه همچنین در خصوص نحوه برنامه ریزی برای روز زن شرح داد: برنامه هایی که برای بزرگداشت روز زن درنظر گرفته می شوند، باید دارای ایده و مفهومی باشند که با زندگی امروز و نیاز های روزمره زنان در ارتباط باشد تا بتواند به عنوان اتفاقی به یادماندنی قلمداد شود.

در ادامه نشست، مدیر کل امور بانوان شهرداری تهران نیز اظهار کرد: در طول سال برنامه های متنوع و مختلفی برای زنان برگزار می شود، اما ویژگی خاص برنامه هایی که برای بزرگداشت روز زن درنظر گرفته می شوند ارتباط محتوای برنامه با مفهوم زن بودن و مسائل مختص زنان است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: در نظر داریم حداقل یکی از برنامه ها همه زنان شهر تهران را مخاطب قرار دهد و به شکلی باشد که بتوانیم از همه زنان برای حضور در آن دعوت کنیم، تا از این طریق به تحقق شعار تهران؛ شهری برای همه نزدیک تر شویم. به همین دلیل ایده هایی برای اجرای یک برنامه در سطح تمامی محلات ارائه شده که در حال بررسی هستند.

در ادامه نشست، برنامه های پیشنهادی مطرح شده توسط مدیران امور بانوان برای اجرا در مناطق ارائه و به بحث و گفتگو گذاشته شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 7336

به "جوادی یگانه: امنیت و افزایش فرصت حضور در فضا های شهری، دو موضوع مهم جامعه زنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوادی یگانه: امنیت و افزایش فرصت حضور در فضا های شهری، دو موضوع مهم جامعه زنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید