تمدید تحریم های مالی اتحادیه اروپا علیه روسیه تا خاتمه 2021

به گزارش طفره، شورای اروپا در بیانیه ای اعلام نمود، اتحادیه اروپا تحریم های مالی اعمال شده علیه روسیه به خاطر شرایط اوکراین را تا شش ماه دیگر یعنی تا 31 ژانویه سال 2021 میلادی تمدید کرد.

تمدید تحریم های مالی اتحادیه اروپا علیه روسیه تا خاتمه 2021

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از خبرگزاری تاس، در این بیانیه آمده است: شورای اروپا تصمیم گرفت تا تحریم هایی را که بخش های مالی ویژه ای از فدراسیون روسیه را هدف گرفته، برای شش ماه دیگر یعنی تا 31 ژانویه 2021 میلادی تمدید کند.

رهبران اتحادیه اروپا این تصمیم سیاسی برای تمدید تحریم ها را پس از یک گفت وگوی کوتاه در جریان نشست 17 و 18 ژوئن که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، اتخاذ کردند؛ نشستی که در جریان آن رهبران اتحادیه اروپا به این نتیجه رسیدند که اجرای کامل توافق نامه های مینسک هنوز محقق نشده است.

اتحادیه اروپا در خاتمه ژوئیه سال 2014 میلادی به خاطر اوضاع اوکراین و الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه، تحریم های مالی را علیه 15 کمپانی روسی با مشارکت گسترده دولت مسکو در بخش های نفتی، بانکی و دفاعی اعمال کرد. این تحریم ها بارها افزایش یافته و تمدید شده اند. مسکو نیز در واکنش واردات تعدادی از محصولات غذایی از کشورهای اتحادیه اروپا را ممنوع نمود.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 9837

به "تمدید تحریم های مالی اتحادیه اروپا علیه روسیه تا خاتمه 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید تحریم های مالی اتحادیه اروپا علیه روسیه تا خاتمه 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید