بزرگترین کاروان تجهیزات ورزشی به مدارس خراسان رضوی رسید

به گزارش طفره، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: بزرگترین کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی کشور با ارزش بیش از 87 میلیارد ریال به مدارس خراسان رضوی اعزام شد.

بزرگترین کاروان تجهیزات ورزشی به مدارس خراسان رضوی رسید

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از مشهد، مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در مشهد گفت: برنامه های حوزه تربیت بدنی سلامت منطبق بر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که با تاکید بر ارتقای شایستگی های پایه، شکوفایی استعداد ها و رساندن دانش آموزان به مراتبی از حیات طیبه است.

او اضافه کرد: 15 میلیون دانش آموز سراسر کشور، جامعه هدف فعالیت های حوزه تربیت بدنی و سلامت است و امروزه با توجه به سبک زندگی غیرفعال و کاهش مقدار تحرک باید کوشش کنیم با مدرسه محوری پویایی، نشاط، سلامت و توانمندی نسل را ارتقا بخشیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: حوزه تربیت بدنی محیطی مناسب برای تربیت دانش آموزان و آموزش مهارت هایی همچون: خود اتکایی، جمع گرایی و وفاق با توجه به ساحت های زیستی و اجتماعی است.

حمیدی با اشاره به اینکه فعالیت های حوزه تربیت بدنی یکی از مهمترین راه چاره های پیشگیری از آسیب های اجتماعی است، اعلام کرد: پانصد میلیارد ریال اعتبار برای ارسال تجهیزات ورزشی و بهداشتی به مدارس کشور اختصاص یافته و دستگاه تعلیم و تربیت خراسان رضوی با به کارگیری تمامی ظرفیت های استانی پیروز به اعزام بزرگترین کاروان تجهیزات ورزشی و بهداشتی کشور با ارزش بیش از 87 میلیارد ریال شد.

/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 16953

به "بزرگترین کاروان تجهیزات ورزشی به مدارس خراسان رضوی رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگترین کاروان تجهیزات ورزشی به مدارس خراسان رضوی رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید