با پیروزی ترامپ، این ستاره ها از آمریکا خواهند رفت!

به گزارش طفره، خبرنگاران: حتما شما هم شنیده اید که بعضی ها می گویند: اگر فلان نامزد رئیس جمهور گردد، من کشور را ترک می کنم. این جمله ها را بارها به شوخی شنیده ایم اما این بار قضیه فرق می نماید زیرا بعضی از ستاره های هالیوود به طور جدی اعلام نموده اند که اگر ترامپ رای بیاورد، آمریکا را ترک خواهند کرد. در اینجا نام تعدادی از آنها را برایتان آورده ایم.

با پیروزی ترامپ، این ستاره ها از آمریکا خواهند رفت!

لینا دانم یکی از فعال ترین اعضا در کمپین طرافداران کلینتون است، طوری که اعتراف نموده اگر ترامپ رای بیاورد، او آمریکا را به مقصد کانادا ترک خواهد نمود. او می گوید: من یک جای زیبایی در ونکوور می شناسم که فکر می کنم برای زندگی من مکان مناسبی خواهد بود.

ساموئل ال. جکسون در خصوص انتخابات گفت: اگر ترامپ رئیس جمهور شود، من به جنوب آفریقا باز می گردم.

مایلی سایرس که یکی از مخالفان ترامپ است، در خصوص مقصدش چیزی بروز نداد اما در صفحه اینستاگرام خود نوشت: اگر ترامپ رئیس جمهور ما شود، من از اینجا خواهم رفت.

مشکل شر با ترامپ، به سالها قبل باز می شود. او نیز بیان کرد که در صورت پیروزی ترامپ، به سیاره مشتری خواهد رفت.

جان استوارت، از شخصیت های مشهور تلویزیونی آمریکا خطاب به مجله People گفت: اگر ترامپ رئیس جمهور شود، من یک موشک می گیرم و به سیاره دیگر سفر می کنم.

احتمال این که ناتاشا لیون آمریکا را ترک کند کم است، اما این طور که اعتراف نموده مطمئنا خودش را به یک بیمارستان روانی معرفی خواهد نمود.

جرج لوپ هم از دیگر مخالفان ترامپ است که اعلام نموده در صورت پیروزی او، به همراه هوادارانش آمریکا را ترک خواهد نمود.

نو کمبل زاده کانادا است، او می گوید: سفر به کانادا برایم ساده است و من، در صورت پیروزی ترامپ، آماده این کار هستم.

چلسی هندلر اعتراف نموده که حرف هایش در خصوص ترک آمریکا حقیقت داشته است. او یک خانه در اسپانیا خریده تا در صورت لزوم به آنجا سفر کند.

باربارا استرایسند در کمپین هواداران هیلاری بسیار فعال بوده است. او گفته که اگر ترامپ انتخاب شود، از بین کانادا و استرالیا، یکی را برای زندگی انتخاب خواهد نمود.

برایان کرانستون نیز نامش را در لیست مخالفان ترامپ ثبت نموده است. من مطمئنا از این کشور خواهم رفت، اگر چه امید دارم که ترامپ انتخاب نشود.

منبع: برترین ها
انتشار: 30 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 5363

به "با پیروزی ترامپ، این ستاره ها از آمریکا خواهند رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با پیروزی ترامپ، این ستاره ها از آمریکا خواهند رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید