برترین مقاصد گردشگری در فصل بهار

به گزارش طفره، شاید فصل بهار را بتوان برترین زمان برای سفرکردن دانست. به همین بهانه، به سراغ مجذوب کننده ترین مقاصد گردشگری در فصل بهار رفتیم. با خبرنگاران همراه باشید.

برترین مقاصد گردشگری در فصل بهار

هرساله با آغاز فصل بهار، گردشگران بسیاری در اقصی نقاط دنیا برای سفر خود برنامه ریزی می نمایند. دلایل گوناگونی مانند آب وهوا در این امر دخیل هستند.

اگر شما هم مشتاق سفر در فصل بهار هستید و سفرهای خود را به این فصل موکول می کنید، در این مقاله فهرستی از مجذوب کننده ترین مقاصد گردشگری را برای شما جمع آوری نموده ایم.

هانگژو درچین

شهر هانگژو (Hangzhou) که در شرق کشور چین واقع شده است، منطقه مورد علاقه چینی ها در فصل بهار به شمار می رود. از طرفی گردشگران زیادی نیز از سرتاسر دنیا برای بازدید از این شهر می آیند.

دریاچه غربی (West Lake) هانگژو که در سازمان یونسکو ثبت شده است، از جاذبه های این منطقه محسوب می گردد. هر ساله با آغاز فصل بهار، طبیعت کم نظیر هانگژو احیا می گردد تا با سخاوتمندی از علاقه مندان پذیرایی کند.

نیو اورلان در استان لوئیزیانای آمریکا

نیو اورلان یکی از بزرگ ترین بندرهای آمریکا و پرجمعیت ترین شهر استان لوئیزیانا است. هتل های این شهر از برترین های آمریکا به شمار می فرایند.

ساختمان هتل ایس (Ace Hotel) که در سال 1928 ساخته شده، از چندین رستوران و کافه بهره می برد و به نوعی بازگونماینده فرهنگ و تاریخ این شهر است.

دورو ولی در پرتغال

منطقه دورو ولی (Douro Valley) در قسمت شمالی پرتغال واقع شده است. به علت آب وهوای مناسب، انگورهای مرغوبی در این منطقه حاصل می شوند.

طبیعت دورو ولی از تپه های کوچک و بزرگی تشکیل شده است. بعلاوه رودخانه دورو (Douro River) هم از این ناحیه می گذرد. در فصل بهار ابرهای صورتی بر فراز این تپه ها منظره زیبایی را می آفرینند.

برای آشنایی بیشتر با این منطقه می توانید با کشتی در رودخانه دورو به گشت وگذار بروید و از طبیعت بکرش نهایت لذت را ببرید.

تانزانیا

کشور تانزانیا در شرق قاره آفریقا واقع شده است. دو منطقه شمالی این کشور، سرنگتی (Serengeti) و انگرونگرو (Ngorongoro) از طبیعتی بی نظیر در فصل بهار بهره می برند.

با آغاز بهار، هوای مطبوع و بارانی در این منطقه برقرار است. بعلاوه با شرکت در کمپ های گردشگری در این فصل، می توانید از طبیعت شگرف تانزانیا در کنار آتشفشان الموتی (Olmoti Volcano) لذت ببرید!

واشنگتون دی سی در آمریکا

واشنگتون دی سی (Washington D.C) که مرکز آمریکا محسوب می گردد با آغاز فصل بهار به یکی از مقصدهای گردشگری پرطرفدار تبدیل می گردد.

آب وهوای بهاری این شهر از اصلی ترین جاذبه های آن محسوب می گردد. بعلاوه در 20 ماه مارچ با پدید آمدن شکوفه های زیبای گیلاس جشنواره های گوناگونی در این شهر به این مناسبت برپا می شوند.

سیدنی در استرالیا

مقصد بعدی در این فهرست، سیدنی استرالیا است، پرجمعیت ترین شهر در قاره اقیانوسیه. شهری که از جاذبه های متعددی برخوردار است. از طرفی با توجه به ارزان بودن 10 درصدی دلار استرالیایی نسبت به آمریکایی، سفری ارزان تر محسوب می گردد.

جالب است بدانید که در سیدنی، رستوران بسیار پرطرفداری به نام نوما (Noma) وجود دارد که از 10 هفته زودتر به صورت کامل رزرو می گردد.

نیویورک در آمریکا

یکی از زیباترین بهارها را می توانید در نیویورک تجربه کنید. شهری که از شلوغ ترین و زنده ترین شهرها است. هوای نیویورک در بهار بسیار مطبوع و دلچسب است.

هتل های کوچک و بزرگ، رستوران های سنتی و مدرن، کافه های شیک و محلی، همه و همه از شاخص ترین جاذبه های این شهر به شمار می آیند. خرید کردن، سینما یا تئاتر رفتن تنها بخش کوچکی از تفریحاتی است که در بهار دل انگیز نیویورک می توانید انجام دهید.

ری کویک در ایسلند

مرکز و بزرگ ترین شهر کشور ایسلند، شهر ری کویک (Reykjavík) است که یکی از مقاصد گردشگری این کشور حساب می گردد.

بهار این شهر چندان تفاوتی با زمستان دیگر کشورها ندارد! در این فصل، مدت زمان روز و شب با هم برابر می گردد؛ در نتیجه مردم و گردشگران می توانند بیشتر از آفتاب لذت ببرند و به گشت وگذار در طبیعت آن بپردازند.

از مهم ترین جاذبه های این کشور در اواسط بهار، پدید آمدن شفق های قطبی است. بعلاوه سواحل جنوبی این شهر زیبایی های خاص خود را دارد.

بوینس آیرس در آرژانتین

پرجمعیت ترین شهر و مرکز آرژانتین، بوینس آیرس است. آب وهوای عالی این شهر در فصل بهار باعث می گردد که جنب وجوش زیادی در سطح شهر دیده گردد.

بعلاوه با قیمتی بسیار مناسب، از 200,000 تومان می توانید در هتل های این شهر اقامت کنید و از میل کردن استیک در تراس اتاق تان لذت ببرید.

پلایا دل کارمن در مکزیک

شهر پلایا دل کارمن (Playa del Carmen) در کنار دریای کارائیب در کشور مکزیک واقع شده است. سواحل این شهر در نوع خود بی نظیر هستند. اگر اندکی هم قبل از فرا رسیدن فصل بهار به این شهر سفر کنید بهتر است؛ چراکه ازدحام و شلوغی کمتری دارد.

به طور کلی با توجه به آب وهوای این منطقه، این شهر در تمامی سال می تواند یکی از مناسب ترین مقصدها برای خانواده ها باشد.

اندلس در اسپانیا

جنوبی ترین منطقه اسپانیا، اندلس (Andalusia) است. قبل از عید پاک در این منطقه، جشن مذهبی دیگری به نام هفته مقدس (Holy Week) برای یک هفته در کوچه و خیابان ها برگزار می گردد.

هتل های این منطقه در کنار تاریخ آن از دلایلی هستند که گردشگران را از منطقه ها مختلف جذب می نمایند.

اسکات دیل در آریزونای آمریکا

اسکات دیل (Scottsdale) که در شرقی ترین قسمت استان آریزونای آمریکا واقع شده است، از بهار زیبایی بهره می برد. از طرفی گرد هم آمدن باشگاه های بیسبال در این منطقه قبل از آغاز شدن لیگ، علاقه مندان زیادی را جذب می نماید.

خیالتان راحت باشد چراکه حتی اگر از هواداران ورزش بیسبال هم نباشید، کوه ها و طبیعت خاص این منطقه، شما را مجذوب خواهد نمود. بعلاوه هتل های گوناگونی نیز پذیرای گردشگران هستند.

همان طور که اشاره شد، فصل بهار از برترین زمان ها برای مسافرت است. در این مقاله نیز تنها چند مورد از مقاصد مناسب برای این فصل نام برده شد. مطمئنا جاذبه های متنوع زیادی در منطقه ها و شهرهای مختلف دنیا و کشورمان وجود دارند که دیدنشان در فصل شکوفه ها خالی از لطف نیست.

منبع: کجارو / travelandleisure.com
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 18157

به "برترین مقاصد گردشگری در فصل بهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مقاصد گردشگری در فصل بهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید