خالدان نماینده کانادا را شکست داد

به گزارش طفره، خبرنگاران: شاهین خالدان جواز حضور در جدول اصلی رقابت های فیوچرز رومانی را به دست آورد.

خالدان نماینده کانادا را شکست داد

از سفر با تور کانادا ارزان قیمت لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون تنیس، در جریان برگزاری رقابت های فیوچرز رومانی شاهین خالدان در آخرین دیدار جدول مقدماتی مسابقات به مصاف اساما زوگلامی نماینده کانادا رفت و در نهایت پیروز شد با نتیجه (6-4 ، 6-7 و 3-6) در مجموع 2 بر یک به پیروزی برسد و جواز حضور در جدول اصلی مسابقات را به دست آورد.

به این ترتیب خالدان پس از صعود به جدول اصلی مسابقات به مصاف تنیسوری از صربستان می رود و در بخش 2 نفره نیز انوشا شاهقلی و شاهین خالدان با تنیسورهایی از کشور میزبان روبرو می شوند.

در این دوره از رقابت ها تنیسورهایی از کشورهای رومانی، سوئیس، ایران، فرانسه، شیلی، آرژانتین، کانادا، ایتالیا، آلمان، مقدونیه، استرالیا، یونان، انگلیس، آمریکا، لهستان، صربستان، اسلواکی، اسپانیا، لتونی، بلاروس، اتریش ، اکراین، برزیل و روسیه حضور دارند.

محسن حسین زاده، انوشا شاهقلی و شاهین خالدان به همراه قاسم کردی سرپرست و سعید احمدوند سرمربی در این دوره از مسابقات شرکت نموده اند.

مسابقات گروه 2 آسیا و اقیانوسیه از 26 تیر ماه به میزبانی ایران و در مجموعه ورزشی انقلاب شروع می گردد تا تنیسورهای کشورمان برای بقاء در این گروه به مصاف تیم ملی کویت بروند.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 3891

به "خالدان نماینده کانادا را شکست داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خالدان نماینده کانادا را شکست داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید