ایتالیا: بزرگترین شوک از زمان جنگ جهانی را تجربه می کنیم

به گزارش طفره، نخست وزیر ایتالیا با تاکید بر اینکه بحران کرونا بزرگترین شوک به اتحادیه اروپا از زمان جنگ جهانی است، خواهان پاسخ مشترک اتحادیه اروپا به این بحران شد.

ایتالیا: بزرگترین شوک از زمان جنگ جهانی را تجربه می کنیم

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا در مصاحبه با روزنامه زوددویچه سایتونگ، به منظور مبارزه با عواقب مالی شیوع ویروس کرونا بار دیگر خواهان اجراح طرح بدهی های مشترک اروپایی شد که البته آلمان از مخالفان سرسخت اجرای این طرح است.

وی تاکید نمود: ما بزرگترین شوک از زمان جنگ جهانی را تجربه می کنیم و از این رو اروپا باید پاسخی به این مسئله بدهد.

کونته اضافه نمود: ما اکنون به تمام نیروی آتش و شلیک اتحادیه اروپا احتیاج داریم و این امر به وسیله اوراق قرضه مشترک اروپایی قابل انجام است.

وی تاکید نمود که در اینجا این مسئله مطرح نیست که ما بدهی های گذشته و یا آینده را به اشتراک بگذاریم، بلکه این مسئله در میان است که همه ما با هم این کوشش خارق العاده را انجام دهیم.

ایتالیا به شدت تحت تاثیر شیوع بحران کرونا قرار گرفته و شمار مبتلایان و قربانیان کرونایی در این کشور به شدت در حال افزایش است.

بر اساس آمارهای منتشر شده تا به حال 178972 نفر در ایتالیا به کرونا مبتلا شده و 23660 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 8641

به "ایتالیا: بزرگترین شوک از زمان جنگ جهانی را تجربه می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا: بزرگترین شوک از زمان جنگ جهانی را تجربه می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید