امیدواری وزیر حمل ونقل مالزی برای یافتن هواپیمای ناپدید شده

به گزارش طفره، خبرنگاران: وزیر حمل و نقل مالزی در کنفرانس مطبوعاتی از سرنخ هایی معتبر برای پیدا شدن هواپیمای ناپدید شده این کشور اطلاع داد.

امیدواری وزیر حمل ونقل مالزی برای یافتن هواپیمای ناپدید شده

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسکای نیوز؛ مقامات دولت مالزی با برگزاری یک کنفرانس خبری آخرین اطلاعات درباره هواپیمای خطوط هوایی این کشور را که ناپدید شده است در اختیار رسانه ها قرار دادند.

وزیر حمل و نقل مالزی در این کنفرانس خبری بیان کرد که عملیات جستجو برای یافتن هواپیمای ناپدید شده این کشور در مناطق جنوبی متمرکز شده است.

به گفته این مقام مالزیایی 18 کشتی، 29 هواپیما و 6 بالگرد در عملیات جستجو برای یافتن قطعات شناور در آب شرکت دارند که استرالیا پیش از این از وجود آنها خبر داده بود. وی با اشاره به این خبر گفت: اکنون یک سرنخ معتبر برای یافتن این هواپیما در دست داریم که ما را امیدوار می نماید.

وزیر حمل و نقل در ادامه بیان کرد هنوز پاسخی برای خانواده های مسافران این هواپیما که همان موقعیت هواپیمای ناپدید شده است وجود ندارد.

خبر دیده شدن دو قطعه شناور درحالی از سوی دولت استرالیا منتشر شده است که نیروی هوایی این کشور بیان کرد به دلیل بارش باران و کاهش محدوده دید هنوز پیروز به یافتن موقعیت این قطعات شناور نشده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 4178

به "امیدواری وزیر حمل ونقل مالزی برای یافتن هواپیمای ناپدید شده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری وزیر حمل ونقل مالزی برای یافتن هواپیمای ناپدید شده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید