استقلال 3 ، نفت مسجدسلیمان 1

به گزارش طفره، پس از اینکه استقلال توانست فاصله هشت امتیازی با صدر جدول را به عدد سه برساند، حالا ساپینتو به خوبی می داند که دیگر فرصتی برای از دست دادن امتیاز ندارد و هر گونه ناکامی در هفته های پیش رو، می تواند به معنای از دست دادن قهرمانی باشد.

استقلال 3 ، نفت مسجدسلیمان 1

به همین علت، سرمربی پرتغالی تصمیم گرفته تا به ترکیب تیم برنده دست نزند و همان یازده نفری که در کرمان و برابر مس به میدان رفته بودند، امروز نیز کار را از ابتدا آغاز می نمایند. استقلال می تواند با پیروزی در این بازی خانگی، حداقل تا پیش از آغاز ملاقات سپاهان، با این تیم و پرسپولیس هم امتیاز گردد.

با وجود تمام این مسائل، اما استقلال امروز کار آسانی برابر نفت مسجدسلیمان نخواهد داشت. تیم رضا عنایتی سخت در کوشش است تا بتواند با حداقل امتیاز از زمین بازی خارج گردد و ضمن امیدواری به روزهای آینده، از قعر جدول لیگ فاصله بگیرد تا بقای خود در مسابقات را تضمین کند.

بازی از هفته نوزدهم - بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر

سه شنبه: 18/11/1401 ؛ ساعت: 15:30

استادیوم: آزادی تهران / 2 هزار تماشاگر

گروه داوری: حمید حاج ملک / یاری ها: آرمان اسعدی - عباس پورحیدری ؛ داور چهارم: حامد سیری / ناظر: یداله جانبازی

ترکیب استقلال:

علیرضا رضایی - رافائل سیلوا - عارف غلامی - کوین یامگا - جعفر سلمانی - روزبه چشمی - سعید مهری - آرش رضاوند - محمد محبی - مهدی قایدی - ارسلان مطهری

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب نفت مسجدسلیمان:

فرهاد مجد کرمانشاهی، علیرضا دغاغله، عقیل شویعی کعبی، سینا عبداللهی، حسین مجلی شنانی، پیمان رنجبری، رضا مغانلو، مسلم مجدمی، حسین گودرزی، امیرحسین کریمی، رضا دهقانی

سرمربی: رضا عنایتی

توضیح گل:

استقلال یک - نفت مسجدسلیمان صفر (دقیقه 5: آرش رضاوند): پاس دیدنی عارف غلامی در قوس مرکز زمین برای یامگا، با فرار تند و تیز این بازیکن از سمت راست آغاز شد. پاس زمینی و در عرض او پس از عبور از قایدی، به آرش رضاوند رسید و هافبک آماده این روزهای استقلال، با یک ضربه بغل پای دیدنی، گل نخست را برای استقلال به ثمر رساند.

منبع: فرارو
انتشار: 19 بهمن 1401 بروزرسانی: 19 بهمن 1401 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 24262

به "استقلال 3 ، نفت مسجدسلیمان 1" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال 3 ، نفت مسجدسلیمان 1"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید