نکونام: استقلال همواره استقلال است، پرسپولیس، استقلال و سپاهان کار ما را سخت می نمایند خبرنگاران

به گزارش طفره، سرمربی فولاد خوزستان معتقد است جذب بازیکن توسط سایر تیم های لیگ رجحان کار آنها را در نیم فصل دوم سخت خواهد نمود.

نکونام: استقلال همواره استقلال است، پرسپولیس، استقلال و سپاهان کار ما را سخت می نمایند خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان در خصوص بازی فردای این تیم در استادیوم آزادی در مقابل استقلال گفت: ما باید در تمام بازی ها تمرکز داشته باشیم و کوشش کنیم برای موفقیت تیممان. نکته ای که برای ما خیلی مهم است، داشتن تمرکز بالا برای این مسابقه است. می دانیم که تیم استقلال تیم بسیار خوب، پرمهره و با قابلیت فنی بالا است. استقلال همواره استقلال است. تیم های عظیم همواره عظیم هستند. این تیم مدعی قهرمانی است و واقعا بازیکنان خوبی دارد. باید بازی را با تمرکز و خوب آغاز کنیم تا به امید خدا بتوانیم به موفقیت برسیم.

سوال اول از جواد نکونام در خصوص پیشنهاد استقلال بود و او در واکنش به این سوال گفت: اول تشکر می کنم از آقای آذری عزیز که واقعا زحمت می کشند برای تیم و باشگاه فولادخوزستان. تمام تمرکزش روی باشگاه است و دلگرمی ما هم به مردم و طرفداران خوزستان و مدیریت مجموعه فولادخوزستان است. من شرایط بسیار خوبی دارم و علی رغم پیشنهادی که از باشگاه استقلال داشتم، دوست داشتم کاری که با باشگاه فولادخوزستان آغاز نموده ام، بتوانم خوب تمام کنم تا ببینیم سال آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

او ادامه داد: اول فصل هم از استقلال و تیم های دیگر پیشنهاد داشتم ولی من خودم با قلب و منطقم تصمیم گرفتم که در باشگاه فولاد بمانم و برای مردم کوشش کنیم تا به امید خدا تیم را به موفقیت برسانیم. باز هم می گویم کار کردن با باشگاه فولادخوزستان باعث خوشحالی من، همکارانم و تمام بازیکنانی است که اینجا حضور دارند.

از نکونام در خصوص برنامه تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص برنامه ریزی سازمان لیگ و مصاف این تیم با دو تیم گل گهر و آلومینیوم پیش از نبرد پلی آف آسیا برابر العین که روز 18ام فرودین برگزار می گردد، پرسیدند و او در واکنش به این سوال بیان نمود: با توجه به اینکه ما تنها نماینده ایران در این مرحله هستیم و این سهمیه برای فوتبال ایران مهم است، اینکه بخواهیم 27 ام بازی کنیم؛ 12 ام بازی کنیم و 18 ام هم با العین بازی کنیم، کار برای ما سخت می گردد. تیم ما اینطوری بدون استراحت می گردد. بازی آخر ما بیرون از خانه است. باید بیرون بازی کنیم و بعد باید به اهواز مسافرت کنیم و با العین بازی کنیم. این کار را برای ما سخت می نماید. خواهش می کنم شرایط تیم ما را در نظر بگیرند تا بهترین شرایط را در این مسابقات آسیایی داشته باشیم.

سوال بعدی از سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در خصوص پنجره بسته تیمش بود و اینکه چقدر روی عملکرد این تیم تاثیرگذار خواهد بود. نکونام در واکنش به این سوال بیان نمود: به هر حال خودتان می دانید که تیم ها در حال یارگیری هستند. بازیکنی که نیم فصل جذب می گردد می تواند خیلی به هر تیمی یاری کند ولی متاسفانه هنوز پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته است و نمی توانیم بازیکن بگیریم. امیدوارم در این جنگ نابرار که به خصوص ما در جام باشگاه ها داریم، بتوانیم سربلند بیرون بیاییم. تیم العین بازیکنان خارجی زیادی دارد. هفت بازیکن خارجی دارد که در لیگ امارات بازی می نمایند و الان هم دنبال جایگزین برای بازیکن ژاپنی تیمشان هستند که با مصدورمیت روبرو شده است. این کار را برای ما سخت می نماید. ما حتی در لیگ ایران هم در آینده با کمبود بازیکن روبرو می شویم و این شرایط را برای رقابت با تیم های مدعی قهرمانی نظیر گل گهر، پرسپولیس، استقلال، تراکتور، سپاهان کار ما را سخت می نماید. این ها تیم هایی هستند که نیم فصل 10 بازیکن گرفته اند و همین حالا هم سه چهار بازیکن گرفته اند. نمی گردد به این موضوع نپرداخت ولی به طرفداران قول می دهیم که بیشترین کوشش را داشته بکنیم تا کمبودها را با کوششمان جبران کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 13255

به "نکونام: استقلال همواره استقلال است، پرسپولیس، استقلال و سپاهان کار ما را سخت می نمایند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: استقلال همواره استقلال است، پرسپولیس، استقلال و سپاهان کار ما را سخت می نمایند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید