شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از سپاهان است

به گزارش طفره، احمد تقوی مربی و کارشناس فوتبال ایران با اشاره به رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: خوشبختانه در این فصل شاهد رقابتی جذاب بین پرسپولیس و سپاهان در بالای جدول هستیم و شاید تکلیف قهرمانی تا هفته انتهای هم تعیین نشود، اما به نظر من شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از سپاهان است و احتمال اینکه این تیم در انتها فصل یک بار دیگر جام قهرمانی را بالای سر ببرد زیاد است.

شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از سپاهان است

وی افزود: پرسپولیس یک تیم کامل است و در همه خطوط به اندازه کافی بازیکنان هم سطح و با کیفیت دارد که این باعث می گردد یحیی گل محمدی سرمربی این تیم با دست باز برای دیدارهایش برنامه ریزی کند. اوج قدرت این تیم در خط میانی اش است و آن ها بهترین هافبک های ایران را دارند؛ آن هم به تعداد مکفی.

کارشناس فوتبال تاکید نمود: البته سپاهان تا آخرین لحظه کوتاه نخواهد آمد و قطعاً این رقابت داغ به روز ها و شاید هم به روز پایانی لیگ بکشد. دیگر مثل فصل های قبل شاهد قهرمانی زودهنگام یک تیم نخواهیم بود.

تقوی با اشاره به جابجایی عجیب برخی از مربیان در فوتبال ایران گفت: عجیب و جالب است که چطور برخی از مربیان هستند که بدون هیچ محدودیتی در یک فصل چند تیم تغییر می دهند و هیچ قانونی برای جلوگیری از این کار وجود ندارد و هیچ نظارتی هم نمی گردد. در همین فصل هستند برخی از مربیان که در لیگ دو، یک و حتی برتر روی نیمکت چند تیم نشسته اند.

وی اضافه نمود: آقایان یک روز سرمربی یک تیم هستند، یک روز دستیار تیم دیگر، روز سوم مدیر فنی یک تیم می شوند و یک روز هم در نقش مشاور فنی به میدان می آیند. این ها همواره سر سفره فوتبال حاضرند و فقط در نقش های مختلف از این نیمکت به آن نیمکت منتقل می شوند.

مربی فوتبال در ادامه تاکید نمود: از فدراسیون جدید انتظار می رود با وضع قوانینی مقابل این جریان قرار گیرد و اجازه ندهد فوتبال در تسخیر یکسری از مربیان خاص باشد. این مربیان هیچ کارنامه ای هم ندارند، اما به راحتی از این تیم به آن تیم می فرایند و رد پای آن ها در همه فوتبال ایران وجود دارد.

تقوی در مورد حضور تیم ملی در دور برگشت از مرحله گروهی انتخابی جام جهانی گفت: متاسفانه مارک ویلموتس سرمربی قبلی تیم ملی و دوستانش که باعث حضور او در تیم ملی شدند و می گردد آن ها را مسببین ایجاد بستر ورشکستگی در فوتبال دانست، کاری کردند کارستان و ثمره کار آن ها این شده که امروز برای صعود از مرحله گروهی با چالش جدی روبرو شده ایم.

وی تاکید نمود: با اینکه کار سختی برای صعود داریم، اما امیدوارم ملی پوشان ما از عهده این کار سخت بر آمده و بتوانند در نهایت مسافر جام جهانی شوند. این خیلی بد است که جام جهانی در آسیا و در کشور همسایه ما برگزار گردد و ما فقط تماشاگر آن باشیم.

منبع: فرارو
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 14476

به "شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از سپاهان است" امتیاز دهید

1 کاربر به "شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از سپاهان است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شانس پرسپولیس برای قهرمانی بیشتر از سپاهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید