استقبال گروه های عراقی از تشکیل کابینه جدید

به گزارش طفره، هیئت نمایندگی سازمان ملل در عراق و بعضی گروه های این کشور از معین مصطفی الکاظمی به عنوان مامور تشکیل کابینه جدید عراق استقبال کردند.

استقبال گروه های عراقی از تشکیل کابینه جدید

به گزارش ، شبکه تلویزیونی العالم با اشاره به نشست برگزار گردیده برای تکلیف مصطفی الکاظمی اعلام نمود این نشست با حضور بعضی روسای فراکسیون های پارلمانی و رئیس دادگاه عالی فدرال عراق برگزار گردید.

العالم از استقبال هیئت نمایندگی سازمان ملل در عراق و بعضی گروه های سیاسی از مکلف کردن الکاظمی به تشکیل کابینه انتقالی عراق اطلاع داد و اضافه نمود او نیز متعهد شد دولتی تشکیل دهد که آرمان های مردم عراق را مد نظر دارد و برای حل بحران ها و بهبود اوضاع مالی این کشور کوشش می نماید.

به گزارش این شبکه، الکاظمی چالش های شدید و پیچیده ای دارد که از جمله آن ها انتخابات زودهنگام، تامین خواسته های تظاهرات کنندگان و اجرایی کردن خروج آمریکایی ها از عراق است.

عباس العرداوی ، تحلیلگر سیاسی درباره سازوکار معین الکاظمی گفت فرایند معین او متفاوت بود، زیرا این فرایند به اکثریت پارلمانی عراق مربوط می شد که توانستند به اجماعی واضح برسند و تدابیری مطابق با قانون اساسی در این خصوص اتخاذ شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 8538

به "استقبال گروه های عراقی از تشکیل کابینه جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال گروه های عراقی از تشکیل کابینه جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید