PSG رقیب جدید بارسا برای جذب ستاره میلان

به گزارش طفره، تئو هرناندز مدافع فرانسوی میلان مورد توجه پی اس جی و بارسلونا قرار گرفته است.

PSG رقیب جدید بارسا برای جذب ستاره میلان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دوران حضور تئو هرناندز در ترکیب رئال مادرید چندان طولانی نشد و این مدافع جوان در تابستان سال گذشته و در شرایطی که در فهرست فروش کهکشانی ها قرار گرفته بود، تصیم به مهاجرت به ایتالیا گرفته و به پیشنهاد میلان پاسخ مثبت داد.

هرناندز با 20 میلیون یورو به میلان پیوست و در 25 بازی توانسته که شش گل به ثمر رساند و دو پاس گل هم بدهد.

اگرچه روسونری در فصل جاری نتایج خیلی خوبی نگرفته، اما تئو هرناندز یکی از بهترین بازیکنان سری آ بوده و چه در امر گلزنی و چه در امور دفاعی عملکرد درخشانی داشته است. همین امر باعث شد تیم های بزرگی در اروپا به دنبال جذب او باشند و میلان به دلیل شرایط بد مالی با فروش او مخالفت نکند. پی اس جی پس از بارسا جدیدترین باشگاه خواستار هرناندز است.

قرارداد کورزاوا با پاری سن ژرمن تابستان به انتها خواهد رسید و باشگاه فرانسوی قرارداد این بازیکن خود را تمدید نخواهد نمود و او می تواند به عنوان بازیکن آزاد از تیم جدا گردد. طبق ادعای LE10SPORT، پی اس جی برای جایگزینی کورزاوا روی تئو هرناندز نظر مثبت دارد.

گویا لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن در حال مذاکره با هرناندز است و گزارش ها حاکی از این است که اگر پیشنهاد خوبی از پی اس جی ارائه گردد، میلان او را واگذار خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 8765

به "PSG رقیب جدید بارسا برای جذب ستاره میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "PSG رقیب جدید بارسا برای جذب ستاره میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید