دادگاه اتحادیه اروپا رای سال 2016 علیه رئال مادرید را لغو کرد

به گزارش طفره، تهران- خبرنگاران- دادگاه عالی اتحادیه اروپا رای سال 2016 کمیسیون اروپا مبنی بر الزام کشور اسپانیا به پس دریافت 18.4 میلیون یورو پرداخت شده به طور غیرقانونی به باشگاه رئال مادرید را لغو کرد.

دادگاه اتحادیه اروپا رای سال 2016 علیه رئال مادرید را لغو کرد

برای لذت بردن از تور اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

خبرگزاری فرانسه روز چهارشنبه نوشت: در رایی که جولای 2016 صادر شد، مارگارت وستاگر کمیسر اتحادیه اروپا در امور رقابت های بازرگانی، گفت که باشگاه رئال و شهرداری مادرید برای انتقال غیرمجاز پول از قبل فروش زمین متعلق به شهرداری تبانی نموده اند.

در معامله مذکور، باشگاه مادریدی در سال 1998، مبلغ 595 هزار یورو بابت زمین پرداخت کرد اما بهره برداری از آن به دلیل مسائل فنی به بار ننشست و مقامات در سال 2011 به عنوان غرامت مبلغ 22.7 میلیون یورو به رئال پرداخت کردند.

اما براساس اعلام یک شرکت حقوقی واقع در بارسلونا، آنها باید تنها 4.3 میلیون یورو به عنوان غرامت پرداخت می کردند و بدین ترتیب 18.4 میلیون یورو به شکلی غیرعادلانه به حساب باشگاه مادریدی واریز شد.

رئال در اکتبر 2016 درخواست استینافی را تنظیم و تسلیم کرد و فلورنتینو پرز رئیس کهکشانی ها در آن موقع تاکید نمود که رئال برنده پرونده خواهد بود.

دادگاه عالی اتحادیه اروپا پیش تر اعلام نموده بود که کمیسیون اروپا زمانی که تعدیل مالیات را برابر با یاری غیرقاقونی دولت به باشگاه ها انگاشته و رای را به ضرر چهار باشگاه اسپانیایی صادر نموده، در ارزیابی حقایق و مستندات پرونده مرتکب خطا شده است و با صدور حکمی باشگاه های بارسلونا، رئال مادرید، اوساسونا و اتلتیک بیلبائو را از بازپرداخت میلیون ها یورو به عنوان جریمه معاف کرد.

ورزشی**3991**9118**

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 2451

به "دادگاه اتحادیه اروپا رای سال 2016 علیه رئال مادرید را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگاه اتحادیه اروپا رای سال 2016 علیه رئال مادرید را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید