کشف 40 میلیارد ریال لوازم خانگی احتکار گردیده در زاهدان

به گزارش طفره، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، سردار محمد قنبری گفت: صبح روز گذشته مأموران کلانتری 15 شهر زاهدان، در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و احتکار لوازم خانگی مورد احتیاج مردم در یک انبار بزرگ موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

کشف 40 میلیارد ریال لوازم خانگی احتکار گردیده در زاهدان

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات به عمل آمده موفق به شناسایی این انبار گردیدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی با همراهی کارشناسان تعزیرات و اداره صنعت و معدن به محل اعزام گردیدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان توضیح داد: در این عملیات از انبار 680 دستگاه یخچال، 450 عدد انواع اجاق گاز و270 عدد انواع ماشین لباسشویی احتکار گردیده کشف گردید.

وی با بیان اینکه به نظر کارشناسان ارزش کالاهای کشف گردیده 40 میلیارد ریال برآورد گردیده، خاطر نشان کرد: انبار پلمپ و متهم دستگیر گردیده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردید.

این مقام ارگردید انتظامی در سرانجام گفت: شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 5 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 70

به "کشف 40 میلیارد ریال لوازم خانگی احتکار گردیده در زاهدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 40 میلیارد ریال لوازم خانگی احتکار گردیده در زاهدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید