کشف 25 میلیون تجهیزات پزشکی در 24 ساعت

به گزارش طفره، رئیس پلیس امنیت مالی از کشف 25 میلیون و 51 هزار و پنجاه عدد انواع تجهیزات بهداشتی در 24 ساعت اخیر اطلاع داد.

کشف 25 میلیون تجهیزات پزشکی در 24 ساعت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار محمدرضا مقیمی در تشریح دستاورد های پلیس امنیت مالی در برخورد با محتکران اقلام پزشکی در 24 ساعت اخیر، اظهار کرد: کارآگاهان پلیس امنیت مالی با اشراف اطلاعاتی در طرح تشدید مبارزه با احتکار کالا های بهداشتی در سراسر کشور و استان های هدف، پیروز شدند چندین عامل اخلال در بازار توزیع مواد بهداشتی مرتبط با بیماری واگیردار (کووید 19) در اقصی نقاط کشور را شناسایی و دستگیر نمایند.

رئیس پلیس امنیت مالی اضافه نمود: کارآگاهان به وسیله رصد اطلاعاتی چهار کارگاه و انبار تهیه و توزیع تجهیزات بهداشتی احتکار شده را شناسایی و کشف کردند.

وی توضیح داد: کارآگاهان در این بازرسی ها، 25 میلیون و 51 هزار و پنجاه عدد انواع تجهیزات بهداشتی شامل 25 میلیون دستکش لاتکس، 12 هزار و 973 بطری انواع مواد ضدعفونی نماینده، 10 هزار و 877 عدد انواع ماسک به همراه 25 هزار و دو هزار عدد سرنگ انسولین و 25 هزار و 200 عدد قرص روی (کپسول زینک) کشف و در این رابطه چهار متهم را دستگیر کردند که متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه بیشترین کشفیات اخیر (24 ساعت گذشته) در سطح حوزه استحفاظی فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران بوده، به هموطنان توصیه کرد: از توجه به مطالب غیرواقعی مطرح شده در فضای مجازی و افکار عمومی که باعث تشویش اذهان عمومی می گردد، بپرهیزند و اخبار را فقط به وسیله مراجع رسمی دنبال نمایند.

مقیمی با بیان اینکه پلیس امنیت مالی و دستگاه قضائی با محتکران مقتدرانه برخورد می نماید از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود را در این رابطه به وسیله تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شدید صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 7968

به "کشف 25 میلیون تجهیزات پزشکی در 24 ساعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 25 میلیون تجهیزات پزشکی در 24 ساعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید