کدام کشتی گیر 8 بار دیوید تیلور آمریکایی را برده است؟

به گزارش طفره، دیوید تیلور کشتی گیر بسیار خوبی است و چند سالی است که در وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد حرف اول را در دنیا می زند. او تا به امروز پنج بار با حسن یزدانی کشتی گرفته است، از جام دنیای کرمانشاه تا مسابقات دنیای 2022 بلگراد که سهمش از این مصاف بزرگ و تماشایی، چهار برد و تنها یک شکست بوده است.

کدام کشتی گیر 8 بار دیوید تیلور آمریکایی را برده است؟

تیلور در جام دنیای کرمانشاه، مسابقات دنیای 2018 بوداپست، المپیک 2020 توکیو و مسابقات دنیای 2022 بلگراد حسن یزدانی را شکست داده و تنها در فینال مسابقات دنیای 2021 اسلو مقابل حریف ایرانی اش شکست خورده است.

این کشتی گیر، اما مقابل یک حریف هموطنش، کاملاً بدسابقه است. شاید خیلی ها در خصوص کایل دِیک قهرمان وزن 74 کیلوگرم دنیا بدانند که او سه قهرمان نامدار کشتی آمریکا را با شکست، مجبور به تغییر وزن نموده است، اما شاید ندانند این کشتی گیر، هشت بار در رده های سنی و در مسابقات مختلف، پیروز به شکست دیوید تیلور شده است.

تیلور و دِیک تا امروز در وزن های مختلف 9 بار با هم رو در رو شده اند که سهم کایل دیک، هشت برد و سهم تیلور یک پیروزی بوده است. تیلور در هشت مبارزه در شرایطی به دیک باخته که مشخصاً قد بلندتری نسبت به او دارد.

دِیک علاوه بر دیوید تیلور، پیش از این پیروز به شکست جردن باروز و جی دن کاکس آمریکایی شده است که هر دو کشتی گیر هم تغییر وزن داده اند، باروز که چند سالی در 79 کیلوگرم نفر اول دنیا بود و کاکس هم تا پیش از ظهور ستاره ای به نام کامران قاسم پور، نفر اول 92 کیلوگرم دنیا به شمار می آمد.

در واقع دِیک قهرمانان صاحب نامی، چون باروز، تیلور و کاکس که هر کدام سرآمد اوزان خود در دنیا بوده اند را از پیش رو برداشته است.

منبع: فرارو
انتشار: 8 مرداد 1402 بروزرسانی: 8 مرداد 1402 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 26129

به "کدام کشتی گیر 8 بار دیوید تیلور آمریکایی را برده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام کشتی گیر 8 بار دیوید تیلور آمریکایی را برده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید