پیولی: میلان باید به توانایی اش برای بازگشت به لیگ قهرمانان ایمان داشته باشد

به گزارش طفره، سرمربی جدید تیم فوتبال میلان می گوید که در تیمش پتانسیل کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را می بیند و با افزایش اعتماد به نفس بازیکنانش این هدف محقق خواهد شد.

پیولی: میلان باید به توانایی اش برای بازگشت به لیگ قهرمانان ایمان داشته باشد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، استفانو پیولی در نشست خبری پیش از بازی فردا (یکشنبه) تیم فوتبال میلان، مقابل لاتزیو که فردا از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم سن سیرو شروع می گردد، به خبرنگاران گفت: تیم ما تمرکز دارد و بازیکنان مان برای همکاری با یکدیگر علاقه دارند. در نهایت نتایج معین نماینده هستند و می توانند همه چیز را تغییر دهند. ما باید هر کاری از دست مان برمی آید تا به نتایجی مثبت دست پیدا کنیم. فکر می کنم شکست دادن تیم قدرتمندی مانند لاتزیو، به افزایش خودباوری تیم ما و بهبود صندلی مان در جدول رده بندی یاری کند. لاتزیو با ترکیب اصلی ایده آلش می تواند با هر تیمی رقابت کند. آن ها می توانند یک بازی فیزیکی که همراه با کیفیت باشد را ارائه کند و ما باید با عملکرد در همان سطح مقابل آن ها بایستیم.

پیولی اضافه کرد: تیم ما پتانسیل تغییر دادن روند فعلی اش را دارد، چون با خودباوری ما می توانیم از وضعیت فعلی خارج شویم. کاری که سوسو در بازی قبلی انجام داد (زدن تنها گل مسابقه مقابل اسپال) نشانه ای از انگیزه تیم برای پیشرفت بود. مهم نیست چه کسی بازی می نماید بلکه مهم این است که چطور بازیکنان ما برای هم تیمی های شان فداکاری نمایند. ما باید به توانایی های مان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان ایمان داشته باشیم و اگر خودمان را باور کنیم، می توانیم به بهبود صندلی مان در جدول در انتها فصل امیدوار باشیم. با این حال ما همواره می توانیم نشان دهیم که تیمی با روحیه و با انگیزه هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 4702

به "پیولی: میلان باید به توانایی اش برای بازگشت به لیگ قهرمانان ایمان داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیولی: میلان باید به توانایی اش برای بازگشت به لیگ قهرمانان ایمان داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید