ماسارو و مدیر ارتباطات باشگاه آث میلان در کنسولگری ایران در ایتالیا

به گزارش طفره، خبرنگاران: دانیل ماسارو ، مدیر ارتباطات و روابط بین الملل باشگاه میلان و نماینده مشترک 2 باشگاه پرسپولیس و میلان با مسئول کنسولگری ایران دیدار و گفت وگو کردند.

ماسارو و مدیر ارتباطات باشگاه آث میلان در کنسولگری ایران در ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، دانیل ماسارو ستاره سرشناس سال های گذشته میلان و تیم ملی فوتبال ایتالیا به همراه مائورو تاولا مدیر ارتباطات و بین الملل باشگاه آث میلان و قاضی میرسعید نماینده مشترک 2 باشگاه پرسپولیس و میلان با حضور در کنسول گری ایران در ایتالیا با محمد جوزی سرکنسول ایران دیدار و مصاحبه کردند.

ماسارو در این ملاقات درباره سفر ستارگان میلان به ایران با جوزی گفت وگو نموده و ابراز امیدواری کرد طرفداران پرسپولیس استقبال باشکوهی از این بازی داشته باشند. مسئولان باشگاه میلان درباره سفر خود به تهران هماهنگی های لازم را با کنسولگری ایران انجام دادند.

محمد جوزی مدیر کنسول گری ایران در ایتالیا درباره سفر ستارگان میلان به ایران گفت: از حضور نمایندگان باشگاه میلان در دفتر کنسول گری ایران در ایتالیا تشکر می کنم و خوشحالم که عنوان این بازی با پیشنهاد باشگاه پرسپولیس و موافقت باشگاه میلان فوتبال برای صلح و دوستی در نظر گرفته شده است. این بازی می تواند بر تداوم ارتباطات بین دو کشور اثر مثبت داشته باشد. دولت جدید ایران کوشش های زیادی انجام داده تا ارتباطات فرهنگی و ورزشی ایران با سایر کشورها گسترش یافته و میلانی ها در سفر به تهران به عینه خواهند دید که مردم ایران مردمی خونگرم و صلح طلب بوده و بسیار مهمان نواز هستند.

جوزی توضیح داد: ما با ستارگان میلان برای سفر به تهران همه گونه همکاری خواهیم کرد و این بازی محبت آمیز و خیرخواهانه که عنوان صلح روی آن نام گذاری شده می تواند اثرات مثبت بسیاری داشته باشد و بنده معتقدم باشگاه پرسپولیس با برگزاری این دیدار می تواند اهداف بسیاری را تعقیب کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 4029

به "ماسارو و مدیر ارتباطات باشگاه آث میلان در کنسولگری ایران در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسارو و مدیر ارتباطات باشگاه آث میلان در کنسولگری ایران در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید