استقبال ایتالیایی ها از بازیکن سابق پیکان، توتی ایرانی به کشورش برگشت

به گزارش طفره، خبرنگاران : بازیکن پیشین تیم های والیبال پیکان تهران و شهرداری تبریز بعد از بازگشت به ایتالیا مورد استقبال گرم هموطنانش نهاده شد.

استقبال ایتالیایی ها از بازیکن سابق پیکان، توتی ایرانی به کشورش برگشت

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت، فرانچسکو بیریبانتی، ملی پوش اسبق والیبال ایتالیا و بازیکن پیشین تیم های پیکان و شهرداری تبریز بعد از دو فصل بازی در ایران و یک تجربه در مونته نگرو به لیگ ایتالیا بازگشت و مورد استقبال مطبوعات کشورش نهاده شد.

در گزارش این روزنامه ایتالیایی آمده است: بازیکنی که جام اروپا را برده و 15 فصل متوالی در سری A1 بازی نموده در سن 36 سالگی دوباره در سری A بازی می نماید. او سابقه ای طولانی در لیگ ایتالیا دارد و برای تیم های لورتو، فانو، راونا، پالرمو، لاتینا(5 سال در این تیم بازی کرد و یک بار هم عنوان امتیاز آورترین بازیکن را به خود اختصاص داد)، ورونا، کاریلیانو و مودنا بازی نموده است.

بیری سپس تصمیم گرفت برای کسب تجربه ای جدید به لیگ ایران مهاجرت کند. او اولین بازیکن ایتالیایی تاریخ ورزش ایران بود که با پیراهن پیکان به مقام قهرمانی لیگ برتر والیبال رسید. بیریبانتی در فصل گذشته برای شهرداری تبریز بازی کرد.

تماشاگران ایرانی علاقه خاصی به او داشتند و او را فرانچسکو توتی صدا می کردند. بیری بعد از چند ماه بازی در مونته نگرو به ایتالیا بازگشته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tafreh.ir شناسه مطلب: 3375

به "استقبال ایتالیایی ها از بازیکن سابق پیکان، توتی ایرانی به کشورش برگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال ایتالیایی ها از بازیکن سابق پیکان، توتی ایرانی به کشورش برگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید